Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

smart

Liczba pozycji: 6
  • Smart casual. Męski styl – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Smart casual. Męski styl – audiobook

    Krzysztof Łoszewski  

    Krzysztof Łoszewski, autor bestsellerowej książki „Dress code. Tajemnice męskiej elegancji”, proponuje tym razem nieco bardziej swobody styl, proponując rozwiązania odpowiednie dla każdego mężczyzny, który chce się ubierać elegancko, oryginalnie, kreować własny wygląd, a niekoniecznie nosić na co dzień garnitur. Propozycje ubrań na cztery pory roku, liczne porady dotyczące czapek,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,96 zł 29,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,96 zł

    Więcej

    • MP3
  • Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy – audiobook

    Brian Tracy  

    Eksperci zajmujący się badaniem mózgu twierdzą, że miliardy neuronów, które każdy ma w głowie, tworzą razem potężny superkomputer o niewyobrażalnych możliwościach. Niestety, przeważająca większość ludzi używa swojego wspaniałego umysłu w bardzo ograniczonym stopniu. Albo robi to źle i w efekcie wpada w spiralę porażek. Czy wiesz, jak się przed tym uchronić? Poznaj metody zmiany myślenia i je zastosuj,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Natura prawna kryptowaluty – ebook

    Michał Wnęk  

    Publikacja prezentuje zagadnienie dotyczące problematyki kryptowalut. Omówione zostały nie tylko zagadnienia prawne, ale również ekonomiczne oraz historyczne, co daje spójny obraz genezy rozwoju walut wirtualnych i ich gospodarczego znaczenia. Głównym przedmiotem badań Autora jest Bitcoin, jednak odnosi się on również do mniej znanych projektów, tj. np. Ethereum, co wyróżnia publikację na tle innych. Szczegółowo...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 161,10 zł 179,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 179,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Prawa konsumenta wczoraj dziś i jutro – ebook

    Piotr Kukuryk   Krzysztof Podgórski   Elżbieta Sługocka-Krupa   Dorota Ambrożuk-Wesołowska   Daniel Dąbrowski   Ewa Durek   Paweł Dyrduł   Weronika Herbet-Homenda   Jakub Kępiński LL.M   Joanna Kudzia   Łukasz Maleszka   Marcin Marszałek   Adam Pązik   Karol Ryszkowski   Alicja Sieczych-Drzewiecka  

    Prawa konsumenta mają charakter dynamiczny. Postęp technologiczny, globalizacja, a także powtarzające się sytuacje kryzysowe wywierają bezpośredni wpływ na ich kształt oraz wykonywanie. Nie sposób przy tym jednoznacznie przesądzić, czy przyjęte instrumenty ochronne są wystarczające i adekwatne do zagrożeń, na które narażony jest konsument. Teksty zawarte w niniejszej monografii stanowią próbę udzielenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 179,10 zł 199,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 199,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Blockchain a prawo – ebook

    Dariusz Szostek  

    Blockchain to nowa technologia, dzięki której powstało i powstaje wiele nowych fortun, podmiotów gospodarczych (niekoniecznie powiązanych z kryptowalutami), na nim opiera się bitcoin i inne kryptowaluty, smart contracty , tokeny , nowoczesna energetyka, logistyka i wiele najnowszych narzędzi informatycznych. Oczywistym stała się potrzeba zbadania prawnych aspektów tej technologii oraz jej wpływu na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 134,10 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Justyna Bakalarska-Stankiewicz  

    Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA