soba
Liczba pozycji: 30
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Komedia omyłek – ebook
William Shakespeare
”Komedia omyłek” to farsa autorstwa Williama Shakespeare’a, napisana pomiędzy 1592 a 1594 rokiem. Jest jego najkrótszą komedią. Podstawą napisania utworu była komedia Plauta Menaechmi. Z niej zapożyczył Szekspir wątek bliźniąt, które ciągle ze sobą mylono. Bohaterowie, jak u Plauta pochodzą z Syrakuz, akcję utworu przeniósł jednak angielski dramaturg z Epidamnum do bardziej znanego Efezu.Data dostępności:
Data publikacji:
Myśl i bogać się – audiobook
Napoleon Hill
Książka Napoleona Hilla tłumaczona na wiele języków i wydawana w milionowych nakładach w wielu krajach świata, stała się niekwestionowanym, klasycznym dziełem literatury motywacyjnej. Zawarte w niej zalecenia zachowują nadal swą aktualność i świeżość, a moc ich oddziaływania jest dziś równie nieodparta, jak w okresie, gdy zostały przez Hilla sformułowane. Jej kwintesencja została nagrana i zawiera...Data dostępności:
Data publikacji:
Internat – audiobook
Serhij Żadan
U Żadana koniec znanego świata okazuje się wstępem do naprawdę długiego koszmaru. Pasza – trzydziestopięcioletni nauczyciel, mruk, idealista - musi odebrać z internatu siostrzeńca i wrócić z nim do domu. Byłoby to może łatwe, gdyby nie wojna. Jakoś rok temu przywieźli ją ze sobą ci dziwni ludzie, od których czuć prochem, tytoniem i smarem. Mówią w tym samym języku, w którym mówi Pasza, ale też w państwowym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zemsta – ebook
Aleksander Fredro
"Zemsta" to komedia Aleksandra Fredry w czterech aktach, która powstała w 1833 roku. Inspirowana była dokumentem znalezionym przez Fredrę na zamku Kamieniec w Odrzykoniu, który otrzymał w posagu żony. W dokumencie tym znajduje się historia poprzednich właścicieli. Budowla była własnością dwóch skłóconych ze sobą rodów: Firlejów (dolna część zamku) i Skotnickich (górna część). Piotr Firlej – daleki...Data dostępności:
Data publikacji:
Makbet – ebook
William Shakespeare
”Makbet” to tragedia Williama Shakespeare’a napisana około roku 1606, należy do najczęściej wystawianych i adaptowanych sztuk szekspirowskich, jest również najkrótszą tragedią jego autorstwa. Sztuka oparta została na przekazach historycznych dotyczących króla szkockiego Makbeta. Sztuka jest archetypiczną opowieścią o niebezpieczeństwach związanych z żądzą władzy i zdradą przyjaciół. Obecny...Data dostępności:
Data publikacji:
Ziele na kraterze. Tędy i owędy. Wybór – ebook
Melchior Wańkowicz
Wybór tekstów z Ziela na kraterze i Tędy i owędy Melchiora Wańkowicza, przygotowany z myślą o uczniach i nauczycielach oraz wszystkich miłośnikach pasjonujących historii, układa się w opowieść o domu i rodzinie. O budowaniu domu i traceniu go. O więziach, które się w nim rodzą. O rodzinnych zwyczajach i osobliwościach. O opuszczaniu domu i niesieniu go ze sobą w świat. O wartościach w nim pielęgnowanych....Data dostępności:
Data publikacji:
Ile razy nadstawiasz policzek? Do trzech razy sztuka! Czym jest motywacja? Część 3 – audiobook
Renata Zarzycka
Ile razy nadstawiasz policzek? DO TRZECH RAZY SZTUKA! To kolejny audiobook w formie słuchowiska z serii „Czym jest motywacja?” (część 3). Skąd bierze się motywacja do działania, do podjęcia decyzji o wyjściu z problemu i jego zamianie na wyzwanie, do poszukiwania rozwiązań oraz zmian? Skąd człowiek znajduje na to wszystko siłę po różnego typu przejściach? Prawdopodobnie powodów jest wiele. Jednym...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook
Łukasz Hodorowicz
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...Data dostępności:
Data publikacji: