Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

spis treści

Liczba pozycji: 4
  • Kwartalnik Pedagogiczny 2014/1-2 (231-232) – eprasa

    Kwartalnik Pedagogiczny 2014/1-2 (231-232) – eprasa

    Anna Wiłkomirska  

    Czasopismo ogólnopolskie ukazujące się od roku 1956. Drukuje, zarówno artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki, jak i omówienia wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Jest pismem o szerokim profilu: zamieszczane są w nim materiały z różnych subdyscyplin pedagogiki, w tym z pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Kwartalnik Pedagogiczny 2014/4 (234) – eprasa

    Kwartalnik Pedagogiczny 2014/4 (234) – eprasa

    Adam Fijałkowski   Janina Kamińska  

    Czasopismo ogólnopolskie ukazujące się od roku 1956. Drukuje, zarówno artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki, jak i omówienia wyników badań obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Jest pismem o szerokim profilu: zamieszczane są w nim materiały z różnych subdyscyplin pedagogiki, w tym z pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Kwartalnik Pedagogiczny 2014/3 (233) – eprasa

    Kwartalnik Pedagogiczny 2014/3 (233) – eprasa

    Adam Fijałkowski  

    Czasopismo ogólnopolskie ukazujące się od roku 1956. Drukuje, zarówno artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki, jak i omówienia wyników badań obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Jest pismem o szerokim profilu: zamieszczane są w nim materiały z różnych subdyscyplin pedagogiki, w tym z pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA