spis treści
Liczba pozycji: 5
Fitness Styl Życia. Dieta dla osób +20 – ebook
Adrian Garus Tomasz Garus
Temat fitnessu stał się w ostatnim czasie niezwykle frapujący dla wielu osób. Coraz więcej ludzi pragnie zmienić swój styl życia, ponieważ świadomość społeczeństwa na temat zdrowia, zwyczajów żywieniowych oraz wysiłku fizycznego stale wzrasta. Zjawisko to bezpośrednio wiąże się z prostym wnioskiem – należy dostarczyć czytelnikom materiałów, które dotyczą interesujących ich tematów. Dzięki dokładnie...Data dostępności:
Data publikacji:
1920. Nadzieja nie umiera nigdy – ebook
Literacka panorama 1920 roku, który dla odradzającej się Polski był rokiem wyjątkowym! Choć z początkiem lutego II Rzeczpospolita zyskała dostęp do morza, to jednak na Śląsku czy Mazurach granice wciąż pozostawały niepewne. Najbardziej dynamiczna sytuacja panowała na wschodzie kraju. W latach 1918-1919 toczyła się wojna polsko-ukraińska o województwa południowo-wschodnie, z kolei lata 1919-1921...Data dostępności:
Data publikacji:
Krótkie, ale całe historie. opowiadania wybrane – ebook
Sławomir Mrożek
Zbiory opowiadań Sławomira Mrożka nosiły zazwyczaj tytuł jednego z nich. Tak było ze zbiorem Półpancerze praktyczne , Słoń , Wesele w Atomicach czy Deszcz . Zbiór, który Czytelnik trzyma w ręku, stanowi wybór ze wszystkich opowiadań, które ukazywały się w poszczególnych wydaniach, a w komplecie figurują w trzytomowej publikacji z roku 1999 ( Opowiadania , tomy 1-3, Noir sur Blanc). Od tego czasu dzieli...Data dostępności:
Data publikacji:
Szybkie pudełko, czyli zdrowe śniadaniówki po skandynawsku – ebook
Ewelina Szuba
Zapomnij o trudnościach przy przygotowywaniu śniadaniówek dla dzieci. Ebook "Szybkie pudełko, czyli zdrowe ŚNIADANIÓWKI po skandynawsku" uczy innowacyjnej METODY DŁONI, aby tworzyć proste, zdrowe i smaczne lunchboxy. Oszczędzaj czas i zapewnij dziecku odżywcze posiłki do szkoły. Dodatkowo zyskaj bonusy, takie jak gotowe do wydruku PDF, przepisy na odżywcze przekąski czy rabaty na inne moje produkty....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: