storytelling ebook
Liczba pozycji: 9
Seven Mile House – ebook
Max Brand
If you enjoy a fast moving Western dealing with vengeance and well-deserved payback, you’ll like "The Seven Mile House" by Max Brand. Neatly plotted and briskly told, it illustrates Brand’s remarkable gift for storytelling. One of the greatest Western authors of all time. Max Brand leads the reader on a very authentic tale of the old west the way it was. Brand’s action-filled stories of adventure and...Data dostępności:
Data publikacji:
Chip Traps a Sheriff – ebook
Max Brand
Max Brand’s action-filled stories of adventure and heroism in the American West continue to entertain readers throughout the world. „"Chip Traps A Sheriff"” is one of his work. Neatly plotted and briskly told, it illustrates Brand’s remarkable gift for storytelling. One of the greatest western authors of all time. Max Brand leads the reader on a very authentic tale of the old west the way it was. Brand...Data dostępności:
Data publikacji:
Silvertip – ebook
Max Brand
Silvertip had meant to kill the cold-hearted Bandini, but it was a kid wearing Bandini’s cape who came out the saloon door and met Silvertip’s bullet. Now, Silvertip has taken an oath to take care of the kid’s business first, then track down Bandini and put the sidewinder six feet under - for good. An urge for roaming and a chance meeting with the bandit Bandini put Silvertip on the trail that leads...Data dostępności:
Data publikacji:
The Power of Prayer – ebook
Max Brand
One of Max Brand’s greatest gifts as a storyteller is his ability to create unforgettable, larger-than-life characters. Frederick Schiller Faust (May 29, 1892 - May 12, 1944) was an American author known primarily for his thoughtful and literary Westerns under the pen name Max Brand. This is one of his novels. "The Power of Prayer" (1922) is an unusual and vexing Christmas story in which Gerald Kern,...Data dostępności:
Data publikacji:
Destry Rides Again – ebook
Max Brand
This fast-paced story is about a tough rebel named Destry who is sent to prison for years, serving time for a crime he did not commit. Once out, he aims to seek revenge on the 12 jury members who sent him to prison and voted for his incarceration. However, his mission isn’t to kill but to find other unique ways as punishment and to make their lives miserable. Neatly plotted and briskly told, it illustrates...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Robert Stępowski
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling – ebook
Marek Stączek
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”. Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling - Bajki i Opowiadania do Nauki Języka Angielskiego dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym i Szkolnym – ebook
Jolanta Gładysz
SŁOWO WSTĘPNE Niniejsza książka stanowi zbiór zdydaktyzowanych tekstów narracyjnych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym uczących się języka angielskiego. Książka może służyć nauczycielom jako pomoc w uatrakcyjnieniu zajęć z języka angielskiego dla najmłodszych prowadzonych zarówno w szkole, jak i na kursach językowych. Zawarte w książce bajki i opowiadania mogą okazać...Data dostępności:
Data publikacji:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook
Grzegorz Kosson
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...Data dostępności:
Data publikacji: