strategia
Liczba pozycji: 216
Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie – ebook
Richard P. Rumelt
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia uwodzenia – ebook
Katherine Garbera
Hunter, zawodowy futbolista, został kiedyś niesłusznie oskarżony o zabójstwo. Od tego czasu próbuje oczyścić swoje imię i ustalić prawdę. Podejrzewa, że jego dawny trener coś ukrywa. Żeby zdobyć dowody, gotów jest uwieść jego córkę, Ferrin. Pragnie zemsty, ale wkrótce zdaje sobie sprawę, że jeszcze bardziej pragnie samej Ferrin...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone – ebook
W. Chan Kim Renée Mauborgne
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA – ebook
W. Chan Kim Renée Mauborgne
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały. W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu....Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku – ebook
Aga Szóstek
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Teksty w lustrze ekranu. Okołofilmowa strategia kształcenia literacko-kulturowego – ebook
Witold Bobiński
Przemiany technologiczno-kulturowe ostatnich kilku dekad, zwrot ikoniczny, zwrot audiowizualny, zwłaszcza w wersji cyfrowej sprawiają, że szkolne dziedziny zajmujące się edukacją kulturową stoją w obliczu modyfikacji swoich paradygmatów. Ta sytuacja dotyczy także polonistyki zarówno tej szkolnej, jak i w pewnym stopniu akademickiej. Kryzys czytelnictwa i deprecjacja lektury szkolnej to zjawiska, wobec...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia biznesowa – ebook
Brian Tracy
"Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – ebook
David M. Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął...Data dostępności:
Data publikacji:
Faktoring w bankowości - strategia przyszłości – ebook
Dorota Korenik
Dorota Korenik nie tylko w sposób wszechstronny prezentuje przedmiot faktoringu i kierunki jego rozwoju, ale także, co jest novum w dość już bogatej literaturze poświęconej tej usłudze finansowej, wskazuje na potencjał możliwości i wykorzystania factoringu przez różne kategorie klientów i oferentów. Prof.zw.Dr hab.Ewa Bogacka-Kisiel Książka ta stanowi złożone studium faktoringu: jego istoty (która...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia bezpieczeństwa wewnętrznego – ebook
Ryszard Jakubczak Weronika Jakubczak
Bezpieczeństwo wewnętrzne oraz jego strategia są udziałem całego społeczeństwa w każdym momencie unkcjonowania państwa i służą każdemu mieszkańcowi, jego zasobom, dobremu samopoczuciu, a także współpracy w ramach rodzin i większych grup niż one, aż do wymiaru międzynarodowego. Stąd są one potrzebą egzystencjonalną do tego, aby społeczności i tworzący je obywatele mogli właściwie egzystować i twórczo...Data dostępności:
Data publikacji: