strategia
Liczba pozycji: 44
Edukacja dla bezpieczeństwa. Strategia bezpieczeństwa narodowego - społeczne i gospodarcze wsparcie wykonawcze – ebook
Opracowanie zbiorowe
Interpretacja tez i kierunków realizacyjnych Strategii Bezpieczeństwa Narodowego RP stała się przesłanką do wyboru tematu konferencji z cyklu „Edukacja dla Bezpieczeństwa”, zorganizowanej już po raz 11. przez Wyższą Szkołę Bezpieczeństwa. Wystąpienia poszczególnych panelistów będą podstawą konceptualizacji różnych form interpretacji, najważniejszego z punktu widzenia państwa, dokumentu w zakresie ...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone – audiobook
W. Chan Kim Renée Mauborgne
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Edukacja dla bezpieczeństwa. Strategia bezpieczeństwa narodowego - realizacja podstawowych celów – ebook
Opracowanie zbiorowe
Niniejsza książka stanowi próbę interpretacji wybranych tez i kierunków realizacyjnych dla jednostki, środowiska, państwa objętych unormowaniami obowiązującej Strategii. Na strukturę prezentowanej monografii wpłynęła treść poszczególnych artykułów, które objaśniają zawartą w nich problematykę w formie analitycznej oceny racjonalności, sprawności i skuteczności działania odpowiedzialnych za bezpieczeństwo...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia biznesowa – audiobook
Brian Tracy
Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rajd na St. Nazaire. Między strategią a taktyką – ebook
Krzysztof Kubiak
Krzysztof Kubiak (ur. 1967) – absolwent AMW oraz UG. Doktorat obronił w AMW w 1998 r. Procedurę habilitacyjną przeszedł w AON w 2003 r. W 2015 r. uzyskał tytuł profesora. Przez dwie dekady związany był z wyższym szkolnictwem wojskowym, obecnie prowadzi działalność naukową oraz dydaktyczną koncentrującą się na problematyce bezpieczeństwa i współczesnych konfliktów zbrojnych. Pracuje w Katedrze Krajów...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarządzania przez cele na rynku szkolnictwa wyższego. Studium przypadku Akademii Humanitas – ebook
Agata Dudek Michał Kaczmarczyk
Strategia rozwoju może być istotnym instrumentem wspierającym procesy zarządzania w szkole wyższej. Umożliwia ona uczelni określenie, jakie cele chce osiągnąć w określonym czasie i jaki kierunek rozwoju powinna obrać, co wydaje się ważne zarówno dla samej uczelni, jak i dla jej pracowników, studentów oraz innych interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych. Strategia rozwoju pozwala instytucji akademickiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojna partyjska Trajana – ebook
Frank A. Lepper
Autor poruszył kwestie związane nie tylko ze strategią i taktyką. Wiele miejsca poświęcił politycznym niuansom tych wojen, przyczynom podbojów w dalekiej Armenii i konsekwencją jakie ze sobą niosły dla cesarstwa rzymskiego. Omówił również szeroki materiał źródłowy - pisany, ale również numizmatyczny czy archeologiczny.Data dostępności:
Data publikacji: