strategia
Liczba pozycji: 5
Strategia uwodzenia – ebook
Katherine Garbera
Hunter, zawodowy futbolista, został kiedyś niesłusznie oskarżony o zabójstwo. Od tego czasu próbuje oczyścić swoje imię i ustalić prawdę. Podejrzewa, że jego dawny trener coś ukrywa. Żeby zdobyć dowody, gotów jest uwieść jego córkę, Ferrin. Pragnie zemsty, ale wkrótce zdaje sobie sprawę, że jeszcze bardziej pragnie samej Ferrin...Data dostępności:
Data publikacji:
Cykl Materia Prima 3: Cień – audiobook
Adam Przechrzta
Rzeczpospolita Warszawska stara się utrzymać neutralność, balansując między dwiema potęgami: Niemcami i Rosją, jednak młoda republika ma coraz więcej problemów. W enklawach pojawiają bezpośredni wysłannicy Szepczących, a słowo mocy, które dało Polakom zwycięstwo, jest już znane wszystkim stronom konfliktu. Samarin i Rudnicki zostają wciągnięci w wir politycznych i towarzyskich intryg, a to nie jedyne...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak myślą bogaci – audiobook
Steve Siebold
Autor książki "Jak myślą bogaci" porównuje zwyczaje w dziedzinie bogactwa klasy średniej do klasy światowej. Różnice są równie skrajne, co liczne. Strategia jest prosta: dowiedz się, jak myślą bogaci ludzie, rób to co oni i wzbogać się. Swoją wiedzę autor czerpie z licznych rozmów z milionerami. Przytacza know-how najbogatszych ludzi świata dając nam bezprecedensowy dostęp do ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Żyjesz już czy tylko jesteś? Instrukcja obsługi spełnionego życia – audiobook
Piotr S. Wajda
Jakie marzenia pogrzebałeś dawno temu? Dlaczego poddajesz się w niektórych kwestiach zbyt szybko? Do spełnienia jakich pragnień brakuje Ci tej ostatniej odrobiny odwagi? Wystarczy już tego czekania! Skończ z wątpliwościami! Ryba nie rzuca się na haczyk, a jeleń nie wystawia się sam na celownik. Tak samo szansa musi być upolowana. Zamiast czekać, aż szczęście zostanie podane na srebrnej tacy, ludzie...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – audiobook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji: