Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategia firmy

Liczba pozycji: 49
  • CENA NEXTO

    Strategia sukcesu firmy – ebook

    Sebastian Kątek  

    Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy? TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów. Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być. Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,30 zł 47,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook

    David Cote  

    Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – ebook

    David M. Cote  

    Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Praktyka strategii firmy – ebook

    Krzysztof Obłój  

    "BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie – ebook

    Richard P. Rumelt  

    BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak efektywnie przenieść strategię firmy na strategię HR? – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Jeśli chcesz opracować sensowną i spójną z biznesem strategię HR w firmie, musisz przejść pewien proces. Zanim pojawi się coś, co można nazwać „strategią HR”. potrzebne będzie ustalenie i głębokie przemyślenie kilku kluczowych rzeczy. Z poradnika dowiesz się: — Jak opracować założenia, konieczne do zbudowania strategii? — Jakimi narzędziami się posłużyć, aby wypracować strategię HR korespondującą z potrzebami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie Przez Cele w dziale sprzedaży i nie tylko – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Niniejszy poradnik, dotyczy stosowania Zarządzania Przez Cele (ZPC) jako koncepcji, ale i narzędzia pozwalającego skutecznie zarządzać działaniami pracowników na każdym szczeblu organizacji zgodnie z celami i strategią firmy. Zawarte w nim treści można polecać wszystkim osobom, które na codzień kierują zespołami pracowników i odpowiadają za realizację zadań i celów na poziomie pionów, działów, a nawet...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,77 zł 14,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Siła empatii – ebook

    Gillian Tett  

    W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia – na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. Siła empatii uczy, jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

    Paweł Tkaczyk  

    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Jak kierując ludźmi unikać porażek i powielać sukcesy – ebook

    Ryszard Pieńkowski  

    Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi? Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać? Odpowiedzi m.in. na te pytania, zebrane w przyjaznej formie poradnika, udziela Ryszard Pieńkowski, założyciel i właściciel Inforu. Wszystkie oparte są na doświadczeniu autora, zdobytym w ciągu 50 lat kierowania ludźmi, w tym 35 lat zarządzania własną firmą....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA