Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategia firmy

Liczba pozycji: 13
  • PROMOCJA

    Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – ebook

    David M. Cote  

    Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,94 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie – ebook

    Richard P. Rumelt  

    BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,94 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Siła empatii – ebook

    Gillian Tett  

    W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia – na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. Siła empatii uczy, jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook

    Paweł Tkaczyk  

    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,20 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,20 zł

    Więcej

    • MP3
  • Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – audiobook

    Richard P. Rumelt  

    Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,94 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • PROMOCJA

    Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA – ebook

    W. Chan Kim   Renée Mauborgne  

    Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały. W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,94 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych – audiobook

    Grzegorz Nakonieczny   Marek Stączek  

    Praktyczne sugestie dotyczące tego, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w pracy. Trafna diagnoza - jak człowiek funkcjonuje w konflikcie, wiele celnych obserwacji. To wszystko znajdziesz w treści tego audiobooka. Zawartość: 01 - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45) 02 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - soma i psyche.mp3 (20:35) 03 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - autystyczna...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,74 zł 43,05 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,74 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (2 oceniających) Opinie o produkcie
    • MP3
  • CENA NEXTO

    Marketing na rynku międzynarodowym – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,94 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Przyciąganie talentów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Przyciąganie talentów – audiobook

    Mark Miller  

    Jak poradzić sobie z niedoborem wykwalifikowanych pracowników? Jak sprawić, żeby nie odeszli najlepsi? Czy tradycyjne metody pozyskiwania najbardziej utalentowanych pracowników to już przeżytek? Co zrobić, żeby przyciągać talenty jak magnes? O sukcesie organizacji w ostatecznym rozrachunku decydują ludzie - bardziej niż wizja, strategia, marketing, finanse, a nawet technologia. Dlatego właśnie wszystkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,94 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 13

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA