strategie marketingowe
Liczba pozycji: 22
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne – ebook
Grzegorz Karasiewicz
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marketingowe – ebook
Grażyna Rosa
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Przełamując Kłamstwo: Jak Wykrywać Manipulację i Radzić Sobie z Kłamstwamia – ebook
Alan Coleger
Książka omawia zarówno werbalne, jak i niewerbalne sygnały kłamstwa. Przedstawia techniki wykrywania kłamstw oraz strategie radzenia sobie z nimi w życiu codziennym i relacjach interpersonalnych. Książka zagłębia się w etyczne aspekty wykrywania kłamstw oraz analizuje występowanie manipulacji w mediach, polityce i reklamach. Przedstawia chwyty marketingowe i propagandowe wykorzystywane do manipulacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Teoria i przykłady – ebook
Waniowski Sobotkiewicz Daszkiewicz
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Małgorzata Michalik Bogna Pilarczyk Henryk Mruk
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing na rynku międzynarodowym – ebook
Wojciech Grzegorczyk
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook
Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Te małe seksowne cyferki – ebook
Paul Brown Dimitri Maex
Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz. Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie po ludzku. Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – audiobook
Agnieszka Chmielowiec
Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...Data dostępności:
Data publikacji:
"Zarządzanie po ludzku". Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – ebook
Agnieszka Chmielowiec
Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...Data dostępności:
Data publikacji: