swiadomosci
Liczba pozycji: 106
Instynkt świadomości – ebook
Michael S. Gazzaniga
Ożywcza i poszerzająca horyzonty opowieść o naukowych i filozoficznych aspektach świadomości. Michael S. Gazzaniga objaśnia niektóre z najtrudniejszych pytań, jakie potrafi sformułować ludzki umysł. – STEVEN PINKER W jaki sposób neurony stają się umysłem? W jaki sposób obiekty fizyczne – atomy, cząsteczki, związki chemiczne i komórki – tworzą żywe, różnorodne światy w naszych głowach? Problem świadomości...Data dostępności:
Data publikacji:
Rzeka świadomości – ebook
Oliver Sacks
„Każda strona tej książki przypomina nam, jak utalentowanym i błyskotliwym gawędziarzem był Oliver Sacks”. „Wall Street Journal” Olivera Sacksa, u którego naukowa dociekliwość szła w parze z talentem do snucia pasjonujących opowieści, czytelnicy kochają za jego książki o niezwykłych przypadkach neurologicznych ( Mężczyzna, który pomylił swoją żonę z kapeluszem , Przebudzenia ,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości – ebook
Frederic Laloux
Tradycyjny piramidowy model zarządzania organizacją jest na tyle przestarzały, że firmy powinny z niego zrezygnować. Do takich wniosków doszedł coach biznesu, Frederic Laloux, autor książki „Pracować inaczej”. Jego koncepcje już przyjmują się na londyńskiej scenie start-upów, i to z wielkim sukcesem. Laloux w fascynujący sposób opisuje historię organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości....Data dostępności:
Data publikacji:
Reimprinting. Ostatnie pożegnanie. Pomost świadomości z podświadomością. Uzdrawianie traumy po stracie – audiobook
Renata Zarzycka
MIŁOŚĆ i WALENTYNKI versus TakoTsubo - Zespół Złamanego Serca (On “Broken-Heart Syndrome” and the Possibility of Resilience) czyli „Reimprinting. Ostatnie pożegnanie. Pomost świadomości z podświadomością. Uzdrawianie traumy po stracie”. Seria: Mindfulness - trening uważności. Część 3. Audiobooki z serii „Mindfulness, czyli trening uważności”, są kolejnymi wykładami nagranymi na żywo podczas lives...Data dostępności:
Data publikacji:
Kompletna medytacja. Trening przebudzonego życia – audiobook
Deepak Chopra
W egzystencji każdego z nas roi się od nieuświadamianych nawyków. Fascynujemy się strumieniem swojej świadomości: nieustannym kalejdoskopem pragnień, obaw, życzeń i oczekiwań. Może to być pociągające, ale czasem bywa niebezpieczne. Natomiast przytomność umysłu jest cicha i statyczna, za to ma ogromną moc. Stan przytomności umysłu to dostrzeganie rzeczy, które wcześniej umykały uwadze. To głębia, siła...Data dostępności:
Data publikacji:
Świadomość – ebook
OSHO OSHO
Świadomość, mówi OSHO, jest kluczem do zrozumienia siebie i cieszenia się wolnością w każdym momencie naszego życia. Lao Tzu i Budda twierdzili, że większość z nas przechodzi przez życie niczym lunatyk pogrążony w transie. Zawsze częściowo nieobecni, wiecznie nieuważni wobec otoczenia. Często nie jesteśmy nawet świadomi motywacji własnych działań. Z drugiej strony, znamy przecież momenty przebudzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Woźniakowski
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Aktywuj pełną moc siebie – audiobook
Krzysztof Lewicki
Ta książka będzie dla Ciebie imperatywem, ponieważ ma przesłanie płynące prosto z serca autora. Będzie dla Ciebie kluczem do wrót świadomości i procesów w Twoim życiu. Daj swoim życiem dowód, że właśnie wstajesz. Podnosisz rękawice i nabierasz rozpędu do spraw, które są dla Ciebie ważne i istotne. Więc zacznij żyć. Zacznij działać.Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marką – ebook
Ryszard Kłeczek Adam Sagan Jacek Kall
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji: