sztuka komunikacji
Liczba pozycji: 14
Jak być szczęśliwym, czyli rozmowy o sztuce komunikacji – ebook
Renata Rybacka
Jak być szczęśliwym, czyli rozmowy o sztuce komunikacji. Nietypowy poradnik na temat sztuki komunikacji, czyli umiejętności prowadzenia konstruktywnej rozmowy. Tym razem jednak nie z innymi, a z samym sobą. To pozycja obowiązkowa dla osób, które pragną odnaleźć wewnętrzny spokój i wprowadzić do swojego życia harmonię i porządek. Poszczególne rozdziały pozwalają zmienić życie na to o lepszej jakości,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka Komunikacji i Osiągania Celów: Klucz do Sukcesu – ebook
Adrian Ciepał
Książka „Sztuka Komunikacji i Osiągania Celów: Klucz do Sukcesu” to przewodnik po skutecznej komunikacji w życiu osobistym i zawodowym. Autorzy prezentują narzędzia i techniki, które pomagają budować trwałe relacje, zarówno w życiu codziennym, jak i biznesowym. Ta inspirująca lektura pomoże czytelnikom osiągnąć sukces, dzięki umiejętności efektywnej komunikacji i skutecznego dążenia do celów.Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka Skutecznej Komunikacji i Kreowania Wizerunku – ebook
Edgar Enderson
Książka to poradnik, który kładzie nacisk na budowanie skutecznego wizerunku poprzez umiejętną komunikację. Autor zgłębia tajniki jasnego przekazu, zarówno werbalnego, jak i niewerbalnego, żeby czytelnik mógł świadomie kształtować swoje postrzeganie w różnych sytuacjach. Zastosowanie praktycznych wskazówek pozwala skutecznie zarządzać wizerunkiem w życiu zawodowym oraz osobistym. Książka dla każdego...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka Budowania Pozytywnych Relacji – ebook
Edgar Enderson
Książka skupia się na budowaniu pozytywnych więzi, na autentyczność i skutecznej komunikacji. Autor przenosi czytelnika przez różnorodne aspekty komunikacji, empatii i zrozumienia drugiego człowieka. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, inspirujące historie i strategie, które pomogą ci stworzyć trwałe, pełne zrozumienia i akceptacji relacje zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej. Ta książka to niezbędne...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka skutecznego porozumiewania się – ebook
Matthew McKay Martha Davis Patrick Fanning
Książka ta, kompendium wiedzy na temat sztuki porozumiewania się, omawia zasady jasnej i skutecznej komunikacji. Rzetelną i profesjonalną wiedzę przedstawiono w przystępny sposób, a opisy poszczególnych umiejętności uzupełniono wieloma przykładami i praktycznymi ćwiczeniami.Data dostępności:
Data publikacji:
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji – ebook
Michael Yardney
Sukces w życiu zależy od twoich umiejętności wpływania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co mówią inni, albo oni kupią Ciebie. Którą wersję wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz się sztuki przekonywania rozmówców do własnych racji. Odnieś sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbliższymi i w codziennym życiu. Przeczytaj tę książkę i naucz się jak dostawać od innych...Data dostępności:
Data publikacji:
Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży – ebook
Michał Słotwiński
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka coachingu – ebook
Jenny Bird Sarah Gornall
Sztuka coachingu ma na celu zmianę twojego sposobu myślenia, otwarcie przed tobą nowych możliwości oraz pokazanie świeżych rozwiązań. Jest idealnie dostosowana do potrzeb coacha lub menedżera i może być kreatywnie wykorzystywana w praktyce. Jej autorki – specjalistki od coachingu i superwizorki światowej sławy – przedstawiają wiele twórczych pomysłów, które można wykorzystać w różnych sytuacjach związanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie doświadczeń – ebook
Igor Gałązkiewicz
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty – ebook
Jacek Barlik
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...Data dostępności:
Data publikacji: