sztuka komunikacji
Liczba pozycji: 18
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II – audiobook
Christopher Hadnagy
Nowa książka Chrisa Hadnagy'ego, Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami jest doskonałą lekturą dla każdego, kto jest choć trochę zainteresowany kwestią inżynierii społecznej. Opisane w niej działania, od zdobywania informacji po wykonanie planu, umożliwiają infiltrację dowolnego celu. Kevin Mitnick , autor, prelegent i konsultant Wykorzystaj najlepsze techniki hackerskie, aby...Data dostępności:
Data publikacji:
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Agnieszka Ornatowska
Tajemne prawa sympatii - daj się polubić! Wprowadzenie, czyli kiedy i dlaczego manipulacja może być etyczna Komunikacja werbalna i niewerbalna, czyli jak sprawić, by ludzie Cię lubili Wyższa szkoła dobrych relacji, czyli co robić, by przyjaźń trwała wiecznie Umiejętność nawiązywania dobrych kontaktów z innymi i przebywanie w otoczeniu życzliwych ludzi to rzeczy szalenie istotne dla jakości...Data dostępności:
Data publikacji:
Wystąpienia perswazyjne. Biznes, media, polityka – audiobook
Elżbieta Żurek
Wystąpienia perswazyjne to audiobook, z którym bezwzględnie powinny zapoznać się wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia sprzedaży nieruchomości – audiobook
Grażyna Białopiotrowicz
\"Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Odejść czy pozostać w związku partnerskim? Konflikty w relacjach międzyludzkich i skuteczne sposoby ich rozwiązywania – audiobook
Renata Zarzycka
Jak poradzić sobie po rozstaniu? Wyciągnij wnioski z nieudanego związku i rozpocznij "nowe życie" bez obwiniania się o przeszłość. Celem jest porozumienie, ugoda, spokój i szczęście teraz, i w przyszłości. Ten audiobook pozwala na refleksję nad tym, czy to już koniec i nic się nie da zrobić, aby uzdrowić związek, czy warto jeszcze popracować nad sobą i uzdrowić relacje. Znajdziesz tu informacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: