Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

sztuka marketingu

Liczba pozycji: 5
  • BestsellerPROMOCJA

    Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook

    Lechosław Garbarski   Magdalena Krzyżanowska  

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,94 zł 89,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży – ebook

    Michał Słotwiński  

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 – ebook
    PROMOCJA

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 – ebook

    Marcin Szeląg  

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,25 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 – ebook
    PROMOCJA

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 – ebook

    Marcin Szeląg  

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,25 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook

    Sam Horn  

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,94 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA