sztuka marketingu
Liczba pozycji: 2
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook
Lechosław Garbarski Magdalena Krzyżanowska
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...Data dostępności:
Data publikacji:
Odejść czy pozostać w związku partnerskim? Konflikty w relacjach międzyludzkich i skuteczne sposoby ich rozwiązywania – audiobook
Renata Zarzycka
Jak poradzić sobie po rozstaniu? Wyciągnij wnioski z nieudanego związku i rozpocznij "nowe życie" bez obwiniania się o przeszłość. Celem jest porozumienie, ugoda, spokój i szczęście teraz, i w przyszłości. Ten audiobook pozwala na refleksję nad tym, czy to już koniec i nic się nie da zrobić, aby uzdrowić związek, czy warto jeszcze popracować nad sobą i uzdrowić relacje. Znajdziesz tu informacje...Data dostępności:
Data publikacji: