Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

sztuka marketingu

Liczba pozycji: 2
  • BestsellerPROMOCJA

    Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook

    Lechosław Garbarski   Magdalena Krzyżanowska  

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,94 zł 89,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Projektowanie doświadczeń – ebook

    Igor Gałązkiewicz  

    Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw?   Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,16 zł 65,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,16 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA