t 3
Liczba pozycji: 5
Saturn. Bezlitosna siła, t.3 – audiobook
Agnieszka Lingas-Łoniewska
Emocje to jej specjalność. Najnowsza powieść Agnieszki Lingas-Łoniewskiej to emocjonalna jazda bez trzymanki! Konrad Klajzer zebrał od życia wystarczająco wiele ciosów. To, że wyszedł na ludzi, zawdzięcza wyłącznie przybranej siostrze Anicie i jej mężowi, słynnemu wśród zawodników MMA Kastorowi. Inez pod okiem dziewczyn z fundacji FemiHelp dźwiga się z traumatycznych przeżyć, które naznaczyły...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling – audiobook
Marek Stączek
Spis treści 1. Wprowadzenie w temat storytellingu. 2. Wstęp - warto byś wiedział, co się faktycznie liczy. 3. Rozdział 1 Cztery korzyści z wykorzystania storytellingu. 4. Rozdział 2 Kluczowe elementy historii. 5. Rozdział 3 Podróż bohatera. 6. Rozdział 4 Praktyczny pomysł na przygotowanie prezentacji w oparciu o historie. 7. Rozdział 5 Stwórz dla siebie archiwum mówcy. 8. Rozdział 6 Storytelling...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zrzucić 40 kg w trzy miesiące – audiobook
J. Nuzrok
Czy kiedykolwiek byłeś na jakiejkolwiek diecie? Jak długo? Jakie były efekty? Czy się męczyłeś? Czy było to trudne? Jak szybko trwał powrót do poprzedniego stanu? Jak oceniasz siebie w tych próbach? Był to dla ciebie sukces czy porażka? Być może odpowiedź na te wszystkie pytania jest zawarta w treści audiobooka. Sama metoda sprowadza się do przestawienia w głowie procesu odchudzania nie jako ogromnego...Data dostępności:
Data publikacji:
KREATYWNOŚĆ. Styl działania i cechy osób twórczych – audiobook
Marek Stączek
„Wszystko, co nas odtacza miało swój początek w czyjejś głowie.” H. Adler To interesujące i praktyczne rozważania z zakresu kreatywnego myślenia. Temat pierwszy - „Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?”. Tu autor omawia triadę cech: ‘otwartość - niezależność - wytrwałość”. W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison...Data dostępności:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: