tajemna
Liczba pozycji: 5
Mysz Tymoteusz i jeż Fryderyk. Tajemna kryjówka – audiobook
Dagmara Budzbon-Szymańska
Druga część przygód dwójki przyjaciół krzyżujących szyki londyńskim rabusiom. Zachęceni rozwiązaniem pierwszej zagadki Tymoteusz i Fryderyk we współpracy z wujem Ignacym, szczurem MacDonaldem i nadkomisarzem Johnem Smithem starają się tym razem namierzyć szajkę złodziei kradnącą holenderskie i flamandzkie dzieła sztuki. Przemierzając słynną National Gallery w Londynie w poszukiwaniu tajemniczego portretu...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wytresować kota 3. Wiedza tajemna – audiobook
Dawid Ratajczak
O skuteczności metod i efektach tresury kota, którym poświęcone zostały dwie poprzednie części książki, z pewnością przekonali się już nasi Czytelnicy, zwłaszcza ci, którzy odważnie podjęli to ogromne wyzwanie. Zapewne też zdążyli już skonfrontować własne oczekiwania wobec futrzastego pupila z jego chęcią współpracy i tworzenia kompromisowych rozwiązań w spornych kwestiach. Dla pełnego obrazu postaramy...Data dostępności:
Data publikacji:
ART: Mitologia - Przygody słowiańskich bogów – audiobook
Melania Kapelusz
Prastare dęby znają wiele historii. Może nawet pamiętają, jak po ziemi biegali słowiańscy bogowie: Perun, dobry władca panujący na niebie i Weles, mściwy i groźny bóg podziemia. Poznaj niezwykły świat wierzeń naszych przodków! Daj ponieść się magicznym opowieściom z czasów, w których słowiańskie bóstwa rządziły ziemią i to one ustalały porządek rzeczy. Losy słowiańskich bóstw i zwykłych śmiertelników...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Coaching narzędziowy. Jak skutecznie doprowadzić do zmiany? Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: