Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

target

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    StartUp Magazine – e-wydanie – 1/2020

    Magazyn skierowany do młodych przedsiębiorców zaczynających przygodę z biznesem. Pismo ma na celu dostarczać pomysłów, odkrywać talenty, łamać stereotypy i otwierać umysły. Zawiera inspirujące teksty i wywiady z tymi, którzy już osiągnęli sukces. Więcej: startupmagazine.pl

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,90 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    Ocena: 4.2 (6 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Rachunek kosztów docelowych – ebook

    Piotr Prewysz-Kwinto  

    Rachunek kosztów docelowych (jap. genka kikaku, ang. target costing) jest jedną z najważniejszych metod japońskiej rachunkowości zarządczej. Moż­na go zdefiniować jako kompleksową metodę zarządzania kosztami, stosowaną przed rozpoczęciem procesu produkcyjnego, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów produktu w całym jego cyklu życia. Stosowanie rachunku kosztów docelowych pozwala na produkcję wyrobów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 58,50 zł 65,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Globalny system pieniężny – ebook

    Artur Borcuch  

    Globalizacja - rynki finansowe - pieniądz - bankowość, to zagadnienia, które współcześnie są ze sobą integralnie połączone. Coraz częściej mówi się o globalnych rynkach finansowych, globalnej bankowości oraz umiędzynarodowionym pieniądzu. Wynika to z faktu, iż masy pieniądza przepływają z jednych regionów świata do drugich w poszukiwaniu efektywniejszego wykorzystania ich zasobów. Warto się zastanowić...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA