target
Liczba pozycji: 8
Down and Out in Paris and London – ebook
George Orwell
“Down and Out in Paris and London“ is a book by George Orwell, an English novelist, essayist, and journalist. He is best known for the allegorical novella Animal Farm and the dystopian novel Nineteen Eighty-Four. Down and Out in Paris and London is the first full-length work by the English author George Orwell, published in 1933. It is a memoir in two parts on the theme of poverty in the two cities....Data dostępności:
Data publikacji:
Boon – ebook
Herbert George Wells
Wells’s satire on literature, „Boon” was originally published under the pseudonym Reginald Bliss; a follow-up to the Fabian-savaging „The New Machiavelli”. It purports, however, to be by the fictional character Reginald Bliss, and for some time after publication Wells denied authorship. „Boon” is best known for its part in Wells’s debate on the nature of literature with Henry James, who is caricatured...Data dostępności:
Data publikacji:
Lectures on Number Theory – ebook
Andrzej Białynicki-Birula
Angielskojęzyczny podręcznik do wykładu z teorii liczb, w którym przedstawiono m.in.: metody lokalne, prawo wzajemności dla reszt kwadratowych, twierdzenie o liczbach pierwszych, twierdzenie o rozkładzie ideałów w pierścieniach całkowitoliczbowych, twierdzenie o elementach odwracalnych w pierścieniach całkowitoliczbowych rozszerzeń kwadratowych oraz twierdzenia o rozkładzie liczb pierwszych w rozszerzonych...Data dostępności:
Data publikacji:
Rodzina a system społeczny – ebook
Anna Giza-Poleszczuk
Angielskojęzyczny podręcznik do wykładu z teorii liczb, w którym przedstawiono m.in.: metody lokalne, prawo wzajemności dla reszt kwadratowych, twierdzenie o liczbach pierwszych, twierdzenie o rozkładzie ideałów w pierścieniach całkowitoliczbowych, twierdzenie o elementach odwracalnych w pierścieniach całkowitoliczbowych rozszerzeń kwadratowych oraz twierdzenia o rozkładzie liczb pierwszych w rozszerzonych...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master – audiobook
Mateusz Żeromski
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Legalne sposoby uniknięcia odpowiedzialności, za naruszenia czasu jazdy i okresów prowadzenia pojazdów, przez kierowców zawodowych – audiobook
Mariusz Miąsko
Czy wiesz, ze Legislator Unii Europejskiej, Wytyczne Komisji Europejskiej, Wytyczna GITD oraz ustawodawca polski pozwalają jeździć dłużej na TC dłużej do 30 minut dziennie? Między innymi odpowiedzi na to pytanie udzieli Państwu pierwszy prawniczy przewodnik na rynku w formie dwóch audiobooków wydany przez Kancelarię Prawną Viggen sp.j. Pierwsza część przewodnika to unikalne n agranie, prezentujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: