teoria informacji
Liczba pozycji: 2
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Wnioskowanie o projekcie. Wykluczenie przypadku metodą małych prawdopodobieństw – ebook
William A. Dembski
Autorem książki Wnioskowanie o projekcie. Wykluczenie przypadku metodą małych prawdopodobieństw jest matematyk i filozof, jeden z czołowych teoretyków projektu William A. Dembski . Pierwsze, anglojęzyczne wydanie ukazało się w 1998 roku nakładem wydawnictwa Cambridge University Press. Dembski zastanawia się, jak możemy rozpoznać zdarzenia będące skutkiem działania inteligentnych przyczyn i odróżnić...Data dostępności:
Data publikacji: