teraz biznes
Liczba pozycji: 29
Jak przewodzą najlepsi liderzy. Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych – ebook
Brian Tracy
Czy w twojej piersi bije serce przywódcy? Lepiej, żeby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach tylko najbardziej skupieni, skuteczni i inspirujący liderzy mają to, czego potrzeba, by zmotywować zespoły do osiągania wspaniałych sukcesów - a dziś, gdy nawigujemy po burzliwych wodach wymagających czasów, konkurencja jest ostrzejsza i bardziej zdeterminowana niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie myśl, że NLP zniknie – ebook
Rafał Żak
Programowanie neurolingwistyczne (NLP) najczęściej opisywane jest z punktu widzenia jednej z dwóch skrajnie różnych postaw wobec tej techniki: 1. To rewolucyjne podejście do rozwoju osobistego i życia, które w prosty sposób pozwala realizować praktycznie każde cele, niezależnie z jakich obszarów one będą. 2. To nieweryfikowalna, pseudonaukowa opowieść, która ma więcej wspólnego z różdżkarstwem niż...Data dostępności:
Data publikacji:
IQ wzrostu – ebook
Tiffani Bova
Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje. Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych - choć często błędnie pojmowanych -...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – ebook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak czytać ludzi radzi agent FBI – ebook
Robin Dreeke
Ksi ąż ka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, d ąż e ń , a w efekcie przewidywania ich zachowa ń . Dzi ę ki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiej ę tno ś ci przydatne wsz ę dzie tam, gdzie masz do czynienia z lud ź mi: w domu, biznesie, w ś ród przyjació ł i znajomych. Autorem “Jak czyta ć ludzi" jest Robin Dreeke, by ł y szef Wydzia ł u Analizy Behawioralnej FBI. Dzi ę ki swemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści – ebook
Dana Norris
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i - co niezwykle ważne - dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Idealnie dopasowana. Kariera szyta na miarę – ebook
Emilia Wojciechowska
“Idealnie Dopasowana” to przewodnik po satysfakcjonującym życiu zawodowym. Dzięki niemu pożegnasz na zawsze nudną, bezsensowną pracę i odmienisz swoją karierę! Poznasz swoje mocne strony, wartości, wizję życia i misję, dzięki czemu zaczniesz podejmować świadome decyzje zawodowe, a to przyniesie Ci radość i spokój, że w końcu robisz coś sensownego i w zgodzie ze sobą. Nie wiesz,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz – ebook
Eliza Anna Galon
Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonomia dla normalnych ludzi – ebook
Gene Callahan
Zamiast recenzji: Omawiając „wpływ korzyści skali na doskonałość konkurencji” - autor książki zatytułowanej Organizacja rynku i konkurencja, Wojciech Łyszkiewicz pisze we wstępie: „Zajmiemy się teraz analizą technologii kompatybilnej ze strukturą rynkową doskonałej konkurencji.” Czekamy więc w napięciu, co też tam autor zaproponuje dalej, wszak konkurencja to zagadnienie...Data dostępności:
Data publikacji: