terminem
Liczba pozycji: 4
Marzenia z terminem ważności – audiobook
Agnieszka Dydycz
Czy zdarzyło się Wam kiedyś spełnić swoje największe marzenie? Cudowne uczucie, prawda? Ale co zrobić, jeśli okaże się, że to było... zupełnie inne marzenie? „Marzenia z terminem ważności” to opowieść właśnie o tym. To historia pewnej rodziny, w której każdy o czymś marzy i każdy, czy ma lat szesnaście, trzydzieści, czy osiemdziesiąt, zaczyna spełniać swoje marzenia. Choć niektórym zdarza...Data dostępności:
Data publikacji:
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych – audiobook
Wojciech Aleksander
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Kolor nie z tej planety – audiobook
H. P. Lovecraft
Na teren wsi w Nowej Anglii spada meteoryt składający się z nieznanego na Ziemi metalu i o niespotykanych dotąd właściwościach. Jaki straszliwy wpływ na mieszkańców będzie miała tajemnicza energia, którą emanuje? „Kolor nie z tej planety" to horror science fiction autorstwa amerykańskiego pisarza Howarda Phillipsa Lovecrafta, który cieszy się wielką popularnością wśród czytelników w każdym wieku. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook
Ryan Holiday
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...Data dostępności:
Data publikacji: