Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

testy

Liczba pozycji: 17
  • CENA NEXTO

    Rachunkowość zarządcza. Zadania i testy – ebook

    Anna Szychta   Justyna Dobroszek   Przemysław Kabalski  

    Publikacja jest integralnie związana z „Rachunkowością zarządczą”, wyd. II rozszerzone i zaktualizowane, autorstwa A. A. Jarugi, P. Kabalskiego, A. Szychty, z 2014 r., i stanowi cenną pomoc w poszerzeniu wiedzy i umiejętności przez osoby zainteresowane problematyką rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej/controllingu oraz w kształtowaniu postaw zawodowych i społecznych osób ubiegających się o zatrudnienie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,71 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji – ebook

    Czesław Domański   Dorota Pekasiewicz   Aleksandra Baszczyńska   Anna Witaszczyk  

    Wiedza statystyczna jest cenna dla przedstawicieli wszystkich zawodów, ponieważ przed podjęciem działań należy najpierw stawiać pytania, a następnie uzyskiwać właściwe informacje. W dzisiejszym świecie istnieje potrzeba myślenia statystycznego. Jesteśmy otoczeni wyzwaniami różnorodnych banków danych, które wymagają coraz lepszych metod statystycznych, algorytmów, modeli systemów przetwarzania. Statystyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,68 zł 25,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,68 zł

    Więcej

    • PDF
  • NowośćCENA NEXTO

    Audio-Video – e-wydania – 5/2024

    Audio-Video to magazyn entuzjastów dobrego brzmienia i obrazu. Jest ukazującym się od wielu lat miesięcznikiem, którego tematyka - zgodnie z tytułem - jest skupiona wokół zagadnień dotyczących sprzętu audio i wideo. Trzonem każdego numeru są testy różnych urządzeń: sprzętu hi-fi i high-end (m.in. odtwarzaczy, wzmacniaczy, kolumn głośnikowych, słuchawek), zestawów kina domowego, telewizorów czy pro...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,51 zł 7,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,51 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Audio-Video – e-wydania – 3-4/2024

    Audio-Video to magazyn entuzjastów dobrego brzmienia i obrazu. Jest ukazującym się od wielu lat miesięcznikiem, którego tematyka - zgodnie z tytułem - jest skupiona wokół zagadnień dotyczących sprzętu audio i wideo. Trzonem każdego numeru są testy różnych urządzeń: sprzętu hi-fi i high-end (m.in. odtwarzaczy, wzmacniaczy, kolumn głośnikowych, słuchawek), zestawów kina domowego, telewizorów czy pro...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,51 zł 7,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,51 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • NowośćBestsellerCENA NEXTO

    Świat Radio – e-wydanie – 5-6/2024

    Magazyn wszystkich użytkowników eteru Świat Radio zawiera testy i prezentacje sprzętu radiowego, takiego jak transceivery, radiotelefony, telefony komórkowe, anteny, przyrządy pomiarowe przeznaczone zarówno do pracy profesjonalnej, jak i na pasmach amatorskich. Ponadto prezentowane są wszelkie informacje istotne dla krótkofalowców i amatorów CB, t.j.: ● aktualne wykazy częstotliwości stacji radiowych;...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,31 zł 11,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,31 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • NowośćBestsellerCENA NEXTO

    PSX EXTREME – e-wydania – 5/2024

    Polski magazyn o tematyce gier konsolowych, wydawany nieprzerwanie od 1997 roku. W czasopiśmie ukazują się zapowiedzi i recenzje najnowszych gier i konsol, relacje z targów, imprez branżowych, felietony, testy sprzętu i materiały publicystyczne. Wyróżnia się atrakcyjnym i dynamicznym layoutem, który kolorystyką i nowoczesnością zapewnia doskonałe uporządkowanie treści. „PSX Extreme”...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,19 zł 15,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,19 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marką – ebook

    Ryszard Kłeczek   Adam Sagan   Jacek Kall  

    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów – ebook

    Stanisława Borkowska  

    Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń. Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania – ebook

    Dorota Witkowska  

    Podręcznik zawiera szczegółowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu klasycznej ekonometrii i teorii prognozy, takich jak: * modelowanie zjawisk gospodarczych (pomiar zjawisk gospodarczych oraz specyfikacja i metody doboru zmiennych do modelu, klasyfikacja modeli ekonometrycznych i występujących w nich zmiennych), * klasyczna metoda najmniejszych kwadratów i jej uogólnienia, * weryfikacja modeli...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 17

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA