traktowanie
Liczba pozycji: 5
Licho i inni. Licho wie – audiobook
Agnieszka Taborska
„Licho i inni” to przepisane na nowo słowiańskie baśnie, uwzględniające wrażliwość dzisiejszego czytelnika. Zbiór piętnastu baśni nowocześnie, dowcipnie i poetycko interpretujących motywy ludowe i elementy rodzimego folkloru. „Licho wie” przewrotnie traktuje tradycję przedstawiania postaci Licha jako niszczyciela porządku. Tutaj Licha porządek przywracają. Krótki rozdział...Data dostępności:
Data publikacji:
Gildia magów. Księga I Trylogii Czarnego Maga – ebook
Trudi Canavan
Gildia Magów to pierwszy tom znakomitej nowej trylogii fantasy, skrzącej się od magii, akcji i przygód. Co roku magowie z Imardin gromadzą się, by oczyścić ulice z włóczęgów, uliczników i żebraków. Mistrzowie magicznych dyscyplin są przekonani, że nikt nie zdoła im się przeciwstawić, ich tarcza ochronna nie jest jednak tak nieprzenikniona jak im się wydaje. Kiedy bowiem tłum bezdomnych opuszcza miasto,...Data dostępności:
Data publikacji:
Mała księżniczka – audiobook
Frances Hudgson Burnett
Kapitan Ralph Crewe, bogaty angielski wdowiec stacjonujący w Indiach, wysyła swoją siedmioletnią córkę na pensję panny Minchin w Londynie. Aby zapewnić jedynaczce najwyższy komfort, płaci za jej specjalne traktowanie, w tym za osobistą pokojówkę, prywatny pokój z oddzielnym salonem, powóz i kucyka. Pomimo tak wyjątkowej pozycji Sara pozostaje skromna i miła, doskonale się uczy i przyjaźnie odnosi się...Data dostępności:
Data publikacji:
Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
Wioleta Dryl
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Inwestycyjny wymiar konsumpcji – ebook
red.nauk. Anna Olejniczuk-Merta Adam Noga
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. Ta zmiana zaczęła się w drugiej połowie XX wieku, kiedy to ważnymi czynnikami rozwoju gospodarczego stały się wiedza...Data dostępności:
Data publikacji: