trzem
Liczba pozycji: 5
Zaczarowany Zamek: Zaczarowany Zamek 8 - Na stos z nią! 8 – audiobook
Peter Gotthardt
Mieszkańcy małego miasteczka panicznie boją się czarownic i diabłów. Pewnego dnia jedna z mieszkanek, starsza pani, Dorota, zostaje oskarżona o czary i postawiona przed sądem. Czy trzem przyjaciółkom uda się uratować ją przed tragiczną śmiercią na stosie?Data dostępności:
Data publikacji:
Trzy sekrety. Rekolekcje dla małżeństw – ebook
Amber DeMatte Dan DeMatte
Dzięki Trzem sekretom święte małżeństwo stanie się nie tylko możliwe do osiągnięcia, ale jednocześnie – atrakcyjne. To bardzo osobiste zaproszenie do odkrycia radości płynącej z codziennego praktykowania cnót: ubóstwa, czystości i posłuszeństwa. Podejmijcie 33-dniowe rekolekcje w zaciszu swojego domu, a zyskacie nową jakość i głębię wyjątkowej relacji – między wami i Bogiem. "Jesteśmy kierowcami,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wrogowie zbawienia – ebook
George Hay
Wrogowie zbawienia Ciało, świat, diabeł Poznaj wrogów swojego zbawienia i stocz z nimi ostateczną bitwę! Biskup George Hay posługiwał w Szkocji w czasie, kiedy katolicyzm zwalczano, a katolików prześladowano. Sam niejednokrotnie był ofiarą – spalono jego dom, zakazano nauki, szkalowano rodzinę. Pomimo licznych przeciwności nie ustawał jednak w szerzeniu Ewangelii, a jego działalność doprowadziła...Data dostępności:
Data publikacji:
Religia i polityka w XXI wieku – ebook
Georges Corm
"Patronat medialny: TOK Fm, Gazeta.pl, Le Monde diplomatique Od końca XX wieku politykę międzynarodową cechuje ""powrót do religii"". Zjawisko to stało się kluczową kwestią, która pomaga zrozumieć procesy zachodzące we współczesnym świecie. W książce Polityka i religia w XXI w. Georges Corm z niezwykłą erudycją i wyczuciem podejmuje rozważania na temat filozoficznych i politycznych korzeni, wywodzących...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: