tvn
Liczba pozycji: 5
Cztery Kąty – e-wydanie – 5/2024
„Cztery Kąty" to kultowy już magazyn wnętrzarski, wydawany od 28 lat - pierwszy numer ukazał się w 1991 roku. Po kilku miesiącach nieobecności, w odświeżonej formie, magazyn wraca obecnie na rynek - pierwszy numer, wydany przez PRESSLAND SA, ukaże się w czerwcu. W 2019 roku cena „Czterech Kątów" wynosić będzie 6,99 zł. Planowany nakład to 60 tys. egzemplarzy. Niewątpliwą atrakcją nowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 6,64 zł
Opinie o produkcie6,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,64 zł- Dostęp online PDF
Cztery Kąty – e-wydanie – 4/2024
„Cztery Kąty" to kultowy już magazyn wnętrzarski, wydawany od 28 lat - pierwszy numer ukazał się w 1991 roku. Po kilku miesiącach nieobecności, w odświeżonej formie, magazyn wraca obecnie na rynek - pierwszy numer, wydany przez PRESSLAND SA, ukaże się w czerwcu. W 2019 roku cena „Czterech Kątów" wynosić będzie 6,99 zł. Planowany nakład to 60 tys. egzemplarzy. Niewątpliwą atrakcją nowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 6,64 zł
Opinie o produkcie6,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,64 zł- Dostęp online PDF
Ja jestem OK, Ty jesteś OK. Minipodręcznik do życia w szczęściu, w zgodzie ze sobą i innymi – ebook
Alicja Szczypiorska
Alicja Szczypiorska ukończyła dziennikarstwo na UW, negocjacje i mediacje na SWPS, produkcję filmową na Uczelni Łazarskiego. Studiowała też w Instytucie Krajów Rozwijających się oraz w Instytucie Psychologii Stosowanej. Pracowała w telewizji TVN jako kierownik produkcji, dziennikarz i reporter. W firmie szkoleniowej była szefową działu eventów. Przez te wszystkie lata szukała swojej unikalnej drogi...Data dostępności:
Data publikacji:
POLITYKA Niezbędnik Inteligenta – e-wydanie – 1/2022 - Dzieje kultury w wolnej Polsce
Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 19,00 zł
Opinie o produkcie20,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł- EPUB
- Dostęp online EPUB
- Dostęp online PDF
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: