Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

tvn

Liczba pozycji: 4
  • PROMOCJA

    Fit desery. Na słodko bez cukru – ebook

    Ewa Sypnik-Pogorzelska   Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska  

    "Kto nie lubi słodyczy? To naturalne, że tak bardzo nam smakują - kiedy receptory smakowe znajdujące się na języku wyczują słodkość, w mózgu uwalniają się hormony szczęścia. To dlatego tak trudno jest odmówić sobie słodyczy. Wiadomo jednak, że zbyt duża ilość cukru szkodzi. Nie będziemy cię czarować, że od jedzenia naszych słodyczy nie przytyjesz, bo to nieprawda! Każdy nadmiar energii - nawet ten,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Cena: 19,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł

    Więcej

    Ocena: 4.8 (20 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • EPUB
    • Dostęp online EPUB
    • Dostęp online PDF
  • PROMOCJA

    In vitro. Rozmowy intymne – ebook

    Małgorzata Rozenek-Majdan  

    Czym dokładnie jest in vitro? Jak wygląda procedura? Co się dzieje z mrożonymi zarodkami? Co przeżywają pary, które przez lata nieskutecznie starają się o dziecko? A co rodzice, którzy skorzystali z tej metody leczenia niepłodności? Trzynaście rozmów i jeden temat – in vitro. Małgorzata Rozenek-Majdan inicjuje dyskusje i stawia trudne pytania lekarzom, embriologom, seksuologom. O swoich przeżyciach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA