tylko on wie
Liczba pozycji: 5
Telefon od Mikołaja – audiobook
Magdalena Witkiewicz
Urocza świąteczna opowieść, w której rozmowy są kontrolowane przez tabun ekscentrycznych staruszków! Wincentyna czeka na wiadomość od Mikołaja. Ukochany wiele lat temu powiedział, że zadzwoni, a on zawsze dotrzymywał słowa. Staruszka nie wie jeszcze, że kiedy w słuchawce telefonu w domu opieki Happy End usłyszy głos Poli, zagubionej nastolatki, zupełnie zmieni się jej życie. Dorota, nauczycielka...Data dostępności:
Data publikacji:
500 Najpopularniejszych Pojęć Biznesowych Po Angielsku – ebook
Paweł Pabianiak
W ebooku zaprezentowanych zostało 500 najpopularniejszych wyrażeń, pojęć i terminów biznesowo-finansowo-ekonomicznych, których znajomość powinna być czymś naturalnym, dla kogoś kto ma do czynienia z powyżej wspomnianą tematyką. Pojęcia i słowa są podzielone na 8 głównych obszarów tematycznych: gospodarkę, sprawy biznesowe (związane z przedsiębiorstwem), finansowe, bankowość, rynek giełdowy, obszar...Data dostępności:
Data publikacji:
Piękny styl – ebook
Steven Pinker
Dlaczego pisarstwo tak często bywa kiepskie i jak można je poprawić? Czy krótkie wiadomości tekstowe i media społecznościowe psują język? Czy współczesnym młodym ludziom zależy na dobrym stylu pisarskim? Dlaczego komukolwiek miałoby na nim zależeć? W swojej zajmującej i pouczającej książce Steven Pinker , wybitny kognitywista i lingwista oraz znakomity pisarz, przedstawia nowy pomysł na podręcznik...Data dostępności:
Data publikacji:
Zazdrość i medycyna – audiobook
Michał Choromański
Jedna z najlepszych polskich powieści, przetłumaczona na 18 języków. Studium ludzkich obsesji i namiętności. Lekarz, pacjentka i jej mąż. Miłość, nienawiść i zdrada. Upokorzenie, niedomówienia, obsesja. W 1973 roku Janusz Majewski dokonał jej ekranizacji. Fotos z tego filmu umieściliśmy na okładce (są na nim Ewa Krzyżewska i Mariusz Dmochowski). STOKROTECZKI (2016): Czym właściwie jest „Zazdrość...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: