tylu
Liczba pozycji: 5
Tak dziś jemy. Biografia jedzenia – ebook
Bee Wilson
Jeszcze nigdy nie mieliśmy tylu superfoods… i tylu rodzajów chipsów. Jeszcze nigdy nie mieliśmy takiego problemu z definicją jedzenia. Czy wiesz, że na Islandii uprawia się banany, a w Danii jeszcze 30 lat temu nie znano czosnku? Za życia dwóch pokoleń dokonała się globalna zmiana. Tradycyjne diety oparte na ograniczonej liczbie składników ustąpiły miejsca najrozmaitszym modom i trendom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Księżycowy pył – ebook
Andrew Smith
Program amerykańskich lotów kosmicznych Apollo powstał w czasach, kiedy wydawało się, że ludzkość jest o krok od kolonizacji kosmosu, i trwał szaleńczy wyścig o pierwszeństwo we wszechświecie. W ciągu trzech lat, między 1969 a 1972 rokiem, dwudziestu czterech mężczyzn wyruszyło w najdłuższą, najniebezpieczniejszą i najbardziej niezwykłą podróż w dziejach: poza orbitę Ziemi. Dwunastu z nich postawiło...Data dostępności:
Data publikacji:
Królik stepowy – ebook
Bartosz M. Wrona
Zbiór dziesięciu opowiadań. Tytułowe opowiadanie „Królik stepowy” i kolejne „Insider” zdobyły pierwszą nagrodę w Ogólnopolskim Konkursie Literackim im. Marka Hłaski w Chorzowie. Z pozoru lekka, bo przesycona humorem i autoironią narratora proza zebrana w „ Króliku stepowym” jest przejmującym zapisem wrażliwości autora oraz jego fascynacji mroczną stroną człowieczeństwa. [ Anna Synoradzka] Pewien...Data dostępności:
Data publikacji:
Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale – ebook
Kamila Rowińska
E-book Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale jest niezwykle osobistą pozycją, zawierającą prywatne historie oraz ćwiczenia coachingowe, po które sięgała autorka, Kamila Rowińska, przechodząc przez burzliwy okres w swoim życiu. Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale napisała wtedy, kiedy przeszła przez śmierć mamy, ojczyma, diagnozę guzów piersi, swój rozwód. W tak trudnych sytuacjach szukała sposobów...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: