Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wideo

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Domowe studio audio i wideo – ebook

    Marcin Sawicki  

    Możesz nagrywać, przerabiać dowolną muzykę, którą masz w komputerze, ucinać ją w dowolny sposób, zwiększać i zmniejszać głośność w nagraniu i w końcu zapisać ją w formacie mp3. Jakość nagrań w audio będzie bardzo wysokiej jakości nie będzie to żadne mono. Można nagrywać muzykę z teledysków z Internetu np.: Youtube w mp3. Możesz przerabiać dowolną muzykę na dzwonki do telefonu z wybranego kawałka mp3....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wideo w sztukach wizualnych – ebook

    Ryszard W. Kluszczyński   Tomasz Załuski.  

    Wideo należy do najmłodszych mediów używanych obecnie w twórczości artystycznej, a zarazem jest jednym z najważniejszych jej paradygmatów, w największym stopniu wpływającym na współczesne oblicze sztuki. W swej – trwającej niewiele ponad połowę stulecia – historii wideo przeszło znaczącą ewolucję, przeobrażając się z instrumentarium twórczych eksperymentów w polu medium elektronicznego i radykalnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,15 zł 21,28 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,15 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Video marketing w mediach społecznościowych – ebook

    Robert Stępowski  

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,31 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak stosować split payment – ebook

    Joanna Dmowska  

    Publikacja ma formę instrukcji, która w przejrzysty sposób przedstawia wprowadzony do polskiego systemu podatkowego mechanizm podzielonej płatności. Zawarta w niej treść jest uzupełniona materiałami wideo, w których szczegółowo objaśniono kwestie wzbudzające wątpliwości. Z publikacji można się dowiedzieć: ■ jak korzystać ze split payment, ■ jakie korzyści daje stosowanie split payment, ■ jak można...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Instrukcje księgowego. 71 praktycznych procedur z serwisem internetowym – ebook

    Infor Ekspert  

    Książka zawiera zestaw aktualnych i praktycznych instrukcji objaśniających wybrane procedury podatkowe, księgowe i kadrowe. Trudne i skomplikowane zagadnienia prawne i proceduralne przedstawiono w sposób prosty, zwięzły i przystępny przy użyciu zestawień, tabel, przewodników „krok po kroku”. W publikacji uwzględniono zmiany wprowadzone z początkiem 2019 r. w przepisach podatkowych, prawa...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,28 zł 79,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,28 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Trajektorie obrazów. Strategie wizualne w sztuce współczesnej – ebook

    Ryszard Kluszczyński   Dagmara Rode  

    Książka jest kolejnym (po publikacjach: Perspektywy badań nad kulturą , red. Ryszard W. Kluszczyński, Anna Zeidler-Janiszewska; Katarzyna Prajzner, Tekst jako świat i gra. Modele narracyjności w kulturze współczesnej ; Blanka Brzozowska, Spadkobiercy flâneura. Spacer jako twórczość kulturowa - współczesne reprezentacje ; Kamila Żyto, S trategie labiryntowe w filmie fikcji ; Dagmara Rode, Polityka w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,98 zł 27,75 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,98 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sztuka ma znaczenie – ebook

    Dagmara Rode   Marcin Składanek   Maciej Ożóg  

    Tom ofiarowujemy Panu Profesorowi Ryszardowi W. Kluszczyńskiemu jako Jego uczniowie i uczennice, współpracownicy i współpracownice, przyjaciele i przyjaciółki. Książka ta stanowi formę podziękowań za intelektualne stymulacje, motywacje do eksplorowania twórczych działań oraz nade wszystko za naukowe inspiracje, jakie Mu zawdzięczamy. Trudno bowiem znaleźć osobę badającą filmową awangardę, sztukę wideo,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak napisać skuteczne zaproszenie na warsztaty i webinary – ebook

    Krystyna Bezubik  

    Organizowanie warsztatów, webinarów, szkoleń ma sens wtedy, gdy ludzie się zapisują - to już wiesz. Tylko jak napisać zaproszenie, które ludzie przeczytają? Jakich słów, sformułowań użyć, by zdecydowali się przyjść na warsztaty/webinar? Co zrobić, by zainteresować potencjalnych uczestników? Ile informacji zawrzeć w samym tekście zaproszenia? Chcesz poznać odpowiedzi na te pytania? Kurs online...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 72,00 zł 80,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gier – ebook

    Richard Hill-Whittall  

    "Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego. Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 39,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA