wiedzy
Liczba pozycji: 71
CAPITAL TRADER MAGAZYN – e-wydanie – 4/2017
Magazyn finansowo-inwestycyjny dla początkujących i zaawansowanych inwestorów. Magazyn o światowych rynkach kapitałowych, polityce, gospodarce i instrumentach inżynierii finansowej. Analizy, komentarze i prognozy z rynku o podwyższonym ryzyku. Propozycje inwestycji kapitałowych. Spektrum wiedzy o krajach i instytucjach. Edukacja i kompendium wiedzy ekonomiczno/ finansowej. Giełda, indeksy, pary walutowe,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie zakupami – audiobook
Łukasz Hadaś Grzegorz Klimarczyk Katarzyna Ragin-Skorecka
Rozdziały poniższej monografii powstały na podstawie wiedzy akademickiej i doświadczeń biznesowych ich autorów. Pozycja ta przeznaczona jest zarówno dla Praktyków z różnych szczebli zarządzania, jak i Studentów m.in. takich kierunków jak Logistyka, Zarządzanie czy Ekonomia.Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 2/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, menadżerów, dyrektorów zarządzających, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń, nieruchomości...Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 5/2024
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Współczesna – e-wydanie – 104/2024
Gazeta Współczesna to największy dziennik regionu północno-wschodniej Polski. Po Współczesną chętnie sięgają zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i niewielkich miejscowości. Gazeta Współczesna jest źródłem wiedzy o tym, co aktualnie dzieje się w regionie. W każdy czwartek z gazetą czytelnicy otrzymują dostęp do Kramika - jednej z największych w regionie baz ogłoszeń drobnych. Co piątek ukazuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Współczesna – e-wydanie – 103/2024
Gazeta Współczesna to największy dziennik regionu północno-wschodniej Polski. Po Współczesną chętnie sięgają zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i niewielkich miejscowości. Gazeta Współczesna jest źródłem wiedzy o tym, co aktualnie dzieje się w regionie. W każdy czwartek z gazetą czytelnicy otrzymują dostęp do Kramika - jednej z największych w regionie baz ogłoszeń drobnych. Co piątek ukazuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Współczesna – e-wydanie – 102/2024
Gazeta Współczesna to największy dziennik regionu północno-wschodniej Polski. Po Współczesną chętnie sięgają zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i niewielkich miejscowości. Gazeta Współczesna jest źródłem wiedzy o tym, co aktualnie dzieje się w regionie. W każdy czwartek z gazetą czytelnicy otrzymują dostęp do Kramika - jednej z największych w regionie baz ogłoszeń drobnych. Co piątek ukazuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Współczesna – e-wydanie – 101/2024
Gazeta Współczesna to największy dziennik regionu północno-wschodniej Polski. Po Współczesną chętnie sięgają zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i niewielkich miejscowości. Gazeta Współczesna jest źródłem wiedzy o tym, co aktualnie dzieje się w regionie. W każdy czwartek z gazetą czytelnicy otrzymują dostęp do Kramika - jednej z największych w regionie baz ogłoszeń drobnych. Co piątek ukazuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji: