wiedzy
Liczba pozycji: 68
Świat Wiedzy - Sekrety Medycyny – eprasa – 2/2024
„Świat Wiedzy” to niekwestionowany lider sprzedaży w segmencie prasy popularnonaukowej w Polsce. Jego nowoczesna i niepowtarzalna formuła zrywa z nudnymi standardami prezentowania wiedzy obowiązującymi w czasopismach o tym profilu. Nasza dewiza to dostarczanie radości z poznawania świata, dlatego staramy się uczyć i bawić wszystkie pokolenia czytelników. Kompleksowe zagadnienia wyjaśniamy...Data dostępności:
Data publikacji:
CAPITAL TRADER MAGAZYN – e-wydanie – 4/2017
Magazyn finansowo-inwestycyjny dla początkujących i zaawansowanych inwestorów. Magazyn o światowych rynkach kapitałowych, polityce, gospodarce i instrumentach inżynierii finansowej. Analizy, komentarze i prognozy z rynku o podwyższonym ryzyku. Propozycje inwestycji kapitałowych. Spektrum wiedzy o krajach i instytucjach. Edukacja i kompendium wiedzy ekonomiczno/ finansowej. Giełda, indeksy, pary walutowe,...Data dostępności:
Data publikacji:
Holistic Health – e-wydanie – 3/2024
ŻYJ I LECZ SIĘ HOLISTYCZNIE - najwyższy czas, by polskie społeczeństwo uzyskało dostęp do wiedzy o najnowszych osiągnięciach lekarzy praktykujących leczenie holistyczne. Taką poważną, udokumentowaną wiedzę, w sposób przystępny i atrakcyjny dla każdego czytelnika, prezentuje nowy magazyn Holistic Health..Data dostępności:
Data publikacji:
Holistic Health – e-wydanie – 2/2024
ŻYJ I LECZ SIĘ HOLISTYCZNIE - najwyższy czas, by polskie społeczeństwo uzyskało dostęp do wiedzy o najnowszych osiągnięciach lekarzy praktykujących leczenie holistyczne. Taką poważną, udokumentowaną wiedzę, w sposób przystępny i atrakcyjny dla każdego czytelnika, prezentuje nowy magazyn Holistic Health..Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie zakupami – audiobook
Łukasz Hadaś Grzegorz Klimarczyk Katarzyna Ragin-Skorecka
Rozdziały poniższej monografii powstały na podstawie wiedzy akademickiej i doświadczeń biznesowych ich autorów. Pozycja ta przeznaczona jest zarówno dla Praktyków z różnych szczebli zarządzania, jak i Studentów m.in. takich kierunków jak Logistyka, Zarządzanie czy Ekonomia.Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 2/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, menadżerów, dyrektorów zarządzających, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń, nieruchomości...Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 5/2024
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.Data dostępności:
Data publikacji:
Raport Chcemy Być Rodzicami – e-wydanie – 34/2023
E-raporty to raporty tematyczne dotyczące różnych obszarów związanych z niepłodnością. Materiały przygotowywane są we współpracy z lekarzami, psychologami, dietetykami i innymi ekspertami. Część materiałów była publikowana w naszym magazynie, cześć jest aktualizowana we współpracy z najlepszymi specjalistami. Wszystko po to, aby dostarczyć Wam dużą dawkę specjalistycznej wiedzy w jednym miejscu!Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji: