wiedzy
Liczba pozycji: 77
Dyscyplina wiedzy - opowiadanie erotyczne – ebook
Black Chanterelle
Arianna, studentka trzeciego roku, daje się ponieść imprezowemu życiu, co negatywnie odbija się na jej wynikach i grozi oblaniem sesji. Restrykcyjne zasady uczelni stawiają ją w rozpaczliwej pozycji - albo zaakceptuje swoje błędy, żegnając się z marzeniami o szybkim rozpoczęciu kariery, albo posunie się do oszustwa, by zaliczyć ważny egzamin. Desperackie poczynania Arianny nie umykają uwadze wybitnie...Data dostępności:
Data publikacji:
CAPITAL TRADER MAGAZYN – e-wydanie – 4/2017
Magazyn finansowo-inwestycyjny dla początkujących i zaawansowanych inwestorów. Magazyn o światowych rynkach kapitałowych, polityce, gospodarce i instrumentach inżynierii finansowej. Analizy, komentarze i prognozy z rynku o podwyższonym ryzyku. Propozycje inwestycji kapitałowych. Spektrum wiedzy o krajach i instytucjach. Edukacja i kompendium wiedzy ekonomiczno/ finansowej. Giełda, indeksy, pary walutowe,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie zakupami – audiobook
Łukasz Hadaś Grzegorz Klimarczyk Katarzyna Ragin-Skorecka
Rozdziały poniższej monografii powstały na podstawie wiedzy akademickiej i doświadczeń biznesowych ich autorów. Pozycja ta przeznaczona jest zarówno dla Praktyków z różnych szczebli zarządzania, jak i Studentów m.in. takich kierunków jak Logistyka, Zarządzanie czy Ekonomia.Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 2/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, menadżerów, dyrektorów zarządzających, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń, nieruchomości...Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 5/2024
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.Data dostępności:
Data publikacji:
Młodzieńcze Pragnienia – ebook
Adam Grodzki
Książka obyczajowa i psychologiczna w jednym. Opowiada o pogmatwanym dorastaniu nastolatka zdobywającego doświadczenia erotyczne. Czytelnik ma szansę na poznanie zaskakującej wiedzy o seksie jaką młodzież bezkrytycznie czerpie z Internetu. Akcja rozgrywa się podczas wakacji. Główny bohater przechodzi nietypową edukację seksualną prostującą jego błędną wiedzę i dotychczasowe doświadczenia. Czy uda mu się...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepy cynamonowe - zbiór – ebook
Bruno Schulz
Debiutancki zbiór opowiadań Bruno Schulza (zawiera . "Traktat o manekinach", "Sklepy cynamonowe", "Ulicę Krokodyli"), dzięki któremu autor z prowincji z dnia na dzień zyskał uznanie światka literackiego. Miniatury opowiadają historię kupieckiej rodziny z małego żydowskiego miasteczka (miejsce wzorowane na Drohobyczu). Opisane wydarzenia urastają do rangi mitu, opowiadania są pełne poetyckości, oniryzmu,...Data dostępności:
Data publikacji:
Układy i układziki – ebook
K. S. Rutkowski
Narratorem opowiadania jest mężczyzna, który po opuszczeniu więzienia pisze zbiór opowiadań na podstawie zasłyszanych w czasie odsiadywania wyroku historii. Długo i bezskutecznie poszukuje wydawcy swojej prozy, wreszcie pomaga mu Eugeniusz, właściciel podupadającego wydawnictwa. Korzystając ze swojej wiedzy i kontaktów, wprowadza debiutanta w branżę, obnażając przed nim panującą w niej nieuczciwość....Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji: