wirtualnym
Liczba pozycji: 5
K jak Klara: K jak Klara 17 - To tylko żart 17 – audiobook
Line Kyed Knudsen
Klara i reszta klasy grają w nową grę na swoich iPadach. To podniecające i bardzo zabawne, kiedy widzi się, jak każdy krzyczy i przeklina, gdy w świecie wirtualnym wydarzy się coś ekscytującego. Przecież to tylko żart. Czyżby? Klara nie jest pewna i to sprawia, że dziwnie się z tym czuje.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak przetrwać HEJT. Jak rozpoznać czy Twoje dziecko hejtuje lub jest hejtowane? – ebook
Maria Kerth
Hejt – mowa nienawiści – jest zjawiskiem powszechnym i nie tylko wirtualnym – szczególnie mocno dotyka dorastającą młodzież. Jak rozpoznać, że pojawił się on w życiu twojego dziecka? Czy jest ono sprawcą, czy ofiarą? Jak możesz mu pomóc jako rodzic? Niniejszy poradnik kompleksowo opisuje zjawisko hejtu i jego destrukcyjny wpływ na młodego człowieka, jednocześnie podając zbiór narzędzi do zwalczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Bramy strachu – audiobook
Emma Popik
Do bram Miasta zbliża się nieznajomy przybysz. Strażnicy początkowo nie chcą go wpuścić. Nie tak łatwo dostać się do środka. Jednak mężczyzna nie daje za wygraną. Proponuje najwyższą cenę – własne życie. Czy jego obecność zmieni miejską społeczność i uratuje mieszkańców przed narastającymi problemami? „Bramy strachu" to dwa opowiadania, w których rzeczywistość miesza się z fantastyką. Przedstawia...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook
Tomasz Palak
Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook
Duncan Clark
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa...Data dostępności:
Data publikacji: