wizerunek
Liczba pozycji: 235
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek i Reputacja: Budowanie Autentycznego Sukcesu – ebook
Edgar Enderson
Książka zaczyna się od wyjaśnienia podstawowych pojęć, czym jest wizerunek i reputacja, a następnie przedstawia wskazówki dotyczące identyfikacji celów wizerunkowych oraz skutecznego budowania autentycznego wizerunku. przedstawia skuteczne strategie zarządzania reputacją oraz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi. Książka przeznaczona dla wszystkich, którzy pragną...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek w Czasie Kryzysu – ebook
Edgar Enderson
Książka Wizerunek w Czasie Kryzysu to przewodnik po radzeniu sobie z wyzwaniami wizerunkowymi. Autor zgłębia techniki budowania odporności wizerunkowej, oferując skuteczne strategie zarządzania kryzysami. Dodatkowo, książka skupia się na pomiarze sukcesu w obszarze wizerunku, prezentując narzędzia analizy efektywności działań komunikacyjnych. To nieocenione źródło dla profesjonalistów zajmujących się...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak poprawić swój wizerunek i reputację? – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia przydatne porady na temat tego, co robić, aby poprawić swój wizerunek i reputację. Jakie czynniki mają wpływ na to jak jesteśmy postrzegani w otaczającym nas świecie oraz żeby ten odbiór był w stosunku do naszej osoby pozytywny. Jeśli jesteście ciekawi, to na te i wiele innych nurtujących was pytań odpowie powyższa książka.Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek Kuby we współczesnych polskich reportażach podróżniczych – ebook
Bartłomiej Jagłowski Dariusz Rott
W swojej książce, która jest pierwszą w polskim piśmiennictwie naukowym próbą przedstawienia wizerunku Kuby, autorzy skupiają się na fenomenie, jakim jest magnetyczna siła przyciągania wyspy.Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy – ebook
Infor Biznes
"Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy. GIODO po raz pierwszy precyzuje zasady. Co innego intranet, co innego internet. Generalny inspektor ochrony danych osobowych otrzymuje od przedsiębiorców liczne zapytania dotyczące przetwarzania danych pracowników. Szczególnie dużo próśb dotyczy możliwości wykorzystywania wizerunku - najczęściej fotografii - pracowników w intranecie, czyli wewnętrznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Cesarz Meiji (1852-1912). Wizerunek władcy w modernizowanej Japonii w setną rocznicę śmierci cesarza – ebook
Ewa Pałasz-Rutkowska
Książka prezentuje postać Cesarza Meiji (1852-1912), władcy Japonii, który doprowadził do jej przekształcenia z zacofanego państwa feudalnego w nowoczesną monarchię konstytucyjną i mocarstwo w Azji Wschodniej. Cesarz, reprezentant tego, co trwałe i niezmienne w kulturze Japonii, musiał poddać zmianom swój wizerunek, sposób oficjalnego zachowania i wygląd, przekształceniu uległ też zakres jego obowiązków...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek Sukcesu: Analiza, Cele, Reputacja – ebook
Edgar Enderson
Książka to kompendium dla wszystkich pragnących doskonalić zarządzanie wizerunkiem. Autor przedstawia analizę obecnego wizerunku oraz określanie strategicznych celów. Skuteczne narzędzia pomiaru sukcesu oraz techniki budowania trwałych, pozytywnych relacji. Książka nie tylko oferuje praktyczne wskazówki, ale także ukazuje, jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi. Idealna dla menedżerów, przedsiębiorców...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek gminy i jego ochrona – ebook
Natalia Mrukowska
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych – ebook
Agata Niemczyk Renata Seweryn
Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania – obecnego lub potencjalnego). Wielkie wydarzenia, do których należą Światowe...Data dostępności:
Data publikacji: