wizerunek
Liczba pozycji: 17
Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy – ebook
Infor Biznes
"Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy. GIODO po raz pierwszy precyzuje zasady. Co innego intranet, co innego internet. Generalny inspektor ochrony danych osobowych otrzymuje od przedsiębiorców liczne zapytania dotyczące przetwarzania danych pracowników. Szczególnie dużo próśb dotyczy możliwości wykorzystywania wizerunku - najczęściej fotografii - pracowników w intranecie, czyli wewnętrznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu – ebook
Marek Datko
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwolnienia pracowników a polityka personalna organizacji – ebook
Małgorzata Sidor-Rządkowska
W książce omówiono kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli. Procesy te są ważnym elementem polityki personalnej, a ich jakość – sprawdzianem kultury organizacji. W czasach kryzysu tematyka ta nabiera szczególnej aktualności. Autorka skupia się na następujących zagadnieniach: zjawisko redukcji zatrudnienia – przebieg, rozwiązania alternatywne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych – ebook
Malgorzata Marchewka
W publikacji wykorzystano koncepcję dynamiki grupowej, zgodnie z którą każdy zespół można scharakteryzować, opisując jego cechy statyczne (m.in. liczba członków, ich płeć i pochodzenie oraz ich kompetencje) oraz właściwości funkcjonowania grupy, czyli charakterystykę procesów grupowych. Poza analizą empiryczną, monografia zawiera propozycję wykorzystania modelowania agentowego jako metody badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marką – ebook
Ryszard Kłeczek Adam Sagan Jacek Kall
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce – ebook
Ewa Wójcik
Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych w Polsce - zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak i instytucji finansowych zgłaszających popyt na te środki. Część analizy dotycząca gospodarstw domowych obejmuje podejmowane przez nie decyzje finansowe, cele i motywy działania na tle teorii dotyczących konsumpcji...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes w internecie – ebook
Tomasz Bonek Marta Smaga
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie doświadczeń – ebook
Igor Gałązkiewicz
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Oczy zasypane piaskiem – ebook
Paweł Smoleński
Temu reporterowi jeden konflikt i dwa kraje nie dają spokoju. Paweł Smoleński na nowo rusza w najbardziej zapalne tereny Palestyny i Izraela, w Jerozolimie, Gazie i wioskach na Zachodnim Brzegu niestrudzenie pyta, czy pokój jest wciąż możliwy. Patrzy na rosnący z każdym miesiącem mur separacyjny, czyta o kolejnych samobójczych zamachach, słucha o nienawiści. Próbuje zrozumieć, ale nikt nie ma złudzeń,...Data dostępności:
Data publikacji: