wizerunek
Liczba pozycji: 52
Wizerunek w Czasie Kryzysu – ebook
Edgar Enderson
Książka Wizerunek w Czasie Kryzysu to przewodnik po radzeniu sobie z wyzwaniami wizerunkowymi. Autor zgłębia techniki budowania odporności wizerunkowej, oferując skuteczne strategie zarządzania kryzysami. Dodatkowo, książka skupia się na pomiarze sukcesu w obszarze wizerunku, prezentując narzędzia analizy efektywności działań komunikacyjnych. To nieocenione źródło dla profesjonalistów zajmujących się...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek Sukcesu: Analiza, Cele, Reputacja – ebook
Edgar Enderson
Książka to kompendium dla wszystkich pragnących doskonalić zarządzanie wizerunkiem. Autor przedstawia analizę obecnego wizerunku oraz określanie strategicznych celów. Skuteczne narzędzia pomiaru sukcesu oraz techniki budowania trwałych, pozytywnych relacji. Książka nie tylko oferuje praktyczne wskazówki, ale także ukazuje, jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi. Idealna dla menedżerów, przedsiębiorców...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość – ebook
Wojciech Budzyński
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek i Reputacja: Budowanie Autentycznego Sukcesu – ebook
Edgar Enderson
Książka zaczyna się od wyjaśnienia podstawowych pojęć, czym jest wizerunek i reputacja, a następnie przedstawia wskazówki dotyczące identyfikacji celów wizerunkowych oraz skutecznego budowania autentycznego wizerunku. przedstawia skuteczne strategie zarządzania reputacją oraz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi. Książka przeznaczona dla wszystkich, którzy pragną...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak poprawić swój wizerunek i reputację? – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia przydatne porady na temat tego, co robić, aby poprawić swój wizerunek i reputację. Jakie czynniki mają wpływ na to jak jesteśmy postrzegani w otaczającym nas świecie oraz żeby ten odbiór był w stosunku do naszej osoby pozytywny. Jeśli jesteście ciekawi, to na te i wiele innych nurtujących was pytań odpowie powyższa książka.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek Kuby we współczesnych polskich reportażach podróżniczych – ebook
Bartłomiej Jagłowski Dariusz Rott
W swojej książce, która jest pierwszą w polskim piśmiennictwie naukowym próbą przedstawienia wizerunku Kuby, autorzy skupiają się na fenomenie, jakim jest magnetyczna siła przyciągania wyspy.Data dostępności:
Data publikacji:
Islam, Arabowie i wizerunek kalifów w przekazach Chronografii Teofanesa Wyznawcy – ebook
Błażej Cecota
Książka dotyka kwestii zrozumienia islamu i kultury pierwszych muzułmanów przez Teofanesa Wyznawcę, głównego autora Chronografii . W monografii podjęto tematykę stworzonego przez bizantyńskiego historyka wizerunku Muhammada, Proroka nowej wiary, a także samych jej wyznawców. Podjęto kilka zagadnień szczegółowych, dotyczących relacji pomiędzy zwolennikami islamu a chrześcijanami w kontekście informacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja – ebook
Jadwiga Berbeka Krzysztof Borodako Krzysztof Lipecki Michał Rudnicki
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek Polski i Polaków w chicagowskim „Dzienniku Związkowym” – ebook
Iwona Dembowska-Wosik
Publikacja poświęcona jest wizerunkowi Polski i Polaków, jaki promuje wśród swoich czytelników chicagowski „Dziennik Związkowy” - najstarsza polskojęzyczna gazeta codzienna wydawana w Stanach Zjednoczonych. Na podstawie cyklu felietonów komentujących bieżące wydarzenia w kraju nad Wisłą autorka ukazuje spojrzenie Polonii amerykańskiej na współczesną polską rzeczywistość. Analizuje zarówno treści pojawiające...Data dostępności:
Data publikacji: