Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wizerunku

Liczba pozycji: 21
  • CENA NEXTO

    Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku – ebook

    Marek Kozłowski  

    Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,38 zł 75,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,38 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer Branding – ebook

    Milena Daria Majewska   Małgorzata Rzewuska   Jarosław Marciniak   Mariusz Woźniak   Paweł Berłowski  

    Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,61 zł 8,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,61 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy – ebook

    Infor Biznes  

    "Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy. GIODO po raz pierwszy precyzuje zasady. Co innego intranet, co innego internet. Generalny inspektor ochrony danych osobowych otrzymuje od przedsiębiorców liczne zapytania dotyczące przetwarzania danych pracowników. Szczególnie dużo próśb dotyczy możliwości wykorzystywania wizerunku - najczęściej fotografii - pracowników w intranecie, czyli wewnętrznej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie – ebook

    Łukasz Kruszewski  

    Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku . Jak mówi Łukasz Kruszewski (...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl Klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,58 zł 38,42 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,58 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marką – ebook

    Ryszard Kłeczek   Adam Sagan   Jacek Kall  

    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Woźniakowski  

    Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Transfery władzy własności i wartości w przedsiębiorstwach rodzinnych. Efekt drugiego pokolenia – ebook

    Robert Zajkowski  

    ...warto od razu stwierdzić, że praca w pełni spełnia wymogi stawiane publikacjom naukowym i może być rekomendowana do wydania. Zarówno w odniesieniu do obszaru problemowego o dużej aktualności, zastosowanych narzędzi badawczych, sprawności posługiwania się aparatem pojęciowym przynależnym reprezentowanej dyscyplinie, czy umiejętnościom krytycznej analizy tekstów i formułowania wniosków nie budzi zastrzeżeń....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT – ebook
    CENA NEXTO

    Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT – ebook

    Beata Gontar,   Zbigniew Gontar  

    Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook

    Małgorzata Michalik   Bogna Pilarczyk   Henryk Mruk  

    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 21

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA