wszystkich
Liczba pozycji: 327
Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nasz wszystkich – ebook
Rana Foroohar
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedawaj nie sprzedając – ebook
Dariusz Bączkiewicz
Książka jest skierowana do osób, które pragną rozszerzyć swoją działalność gospodarczą prowadząc salon fryzjerski. Dzięki niej dowiesz się, jak zwiększyć dochody poprzez mądre i przyjemne prowadzenie sprzedaży kosmetyków fryzjerskich. To cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy chcą odnieść sukces w tej specyficznej dziedzinie.Data dostępności:
Data publikacji:
Kamperem w Hiszpanii – ebook
Jakub Strzelecki Agata Siciak
„Kamperem w Hiszpanii” to pozycja niezbędna dla wszystkich, którzy wybierają się do Hiszpanii swoim domem na kółkach. Zawiera propozycję aż 20 miejscówek „na dziko” położonych w pobliżu pięknych plaż czy klifów nad Morzem Śródziemnym.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Atlas gór Polski – ebook
Barbara Zygmańska
Atlas gór Polski to kompendium wiedzy o wszystkich pasmach górskich znajdujących się na terenie naszego kraju. Zwięzłe, a zarazem treściwe opisy wprowadzą Czytelnika w zachwycający świat górskiej przygody. Informacje o szlakach, mapy i liczne fotografie ułatwią zaplanowanie wypraw o różnym stopniu trudności.Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem – ebook
Magdalena Kalisiak-Mędelska Paweł A. Nowak Piotr Król
Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej. Autorzy omawiają interakcje...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing usług zdrowotnych – ebook
Beata Nowotarska-Romaniak
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
„Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...Data dostępności:
Data publikacji:
GOSPODARKA FINANSOWA JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH I SAMORZĄDOWYCH ZAKŁADÓW BUDŻETOWYCH praktyczny komentarz do rozporządzenia – ebook
Piotr Wieczorek
PORADNIK zawiera komentarz eksperta do wszystkich paragrafów i ustępów rozporządzenia Ministra Finansów z 7 grudnia 2010 r. w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych.Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Targi, Instytucje, Media – ebook
Daria Dobrołęcka Piotr Dobrołęcki
Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.Data dostępności:
Data publikacji: