Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wydanie

Liczba pozycji: 95
  • CENA NEXTO

    Odwrócona piramida. Historia taktyki piłkarskiej (Wydanie II) – ebook

    Jonathan Wilson  

    Jaki system gry jest najlepszy? Co liczy się w piłce nożnej przede wszystkim - technika czy siła fizyczna, piękny styl czy zwycięstwo za wszelką cenę? Takie dyskusje trwają od momentu, gdy futbol z rozrywki dla studentów w XIX-wiecznej Anglii zmienił się w grę, która zawładnęła wyobraźnią milionów ludzi. A nikt nie opisał ewolucji futbolu na przestrzeni dekad lepiej niż Jonathan Wilson w kultowej Odwróconej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone – ebook

    W. Chan Kim   Renée Mauborgne  

    Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,21 zł 56,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Manchester City Pepa Guardioli. Budowa superdrużyny. Wydanie II – ebook

    Lu Martín   Pol Ballús  

    W nowej rzeczywistości Manchesteru City budował wszystko od zera. Jego „trenerskie rewolucje” rozpoczęte od klubowego budynku szybko rozrosły się i dotarły do detali tak z pozoru błahych, jak nakrycie głowy. Ale to właśnie dzięki nim Guardiolę wymienia się w gronie najwybitniejszych trenerów w historii futbolu. Co robił w czasie, gdy do szatni jego ekipy wtargnął Jose Mourinho? Dlaczego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,49 zł 44,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kodeks pracy 2016 z komentarzem - nowe wydanie – ebook

    INFOR PL SA  

    W czerwcu 2016 r. zostały uchwalone zmiany w Kodeksie pracy. Dotyczą one m.in. nowych terminów zawierania umów o pracę. Dotychczas umowę o pracę trzeba potwierdzić pracownikowi w dniu podjęcia zatrudnienia - czyli do końca tego dnia. Po zmianie przepisów, pracodawca i każdy pracujący będzie musiał mieć zawartą umowę o pracę na piśmie albo na piśmie potwierdzone jej warunki przed rozpoczęciem pracy....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 92,88 zł 103,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,88 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    System rynkowy. Wydanie 7 – ebook

    Mieczysław Nasiłowski  

    System rynkowy. Podstawy mikro- i makroekonomii to podręcznik pozwalający zapoznać się z elementarzem współczesnej ekonomii. Autor tej książki, prof. Mieczysław Nasiłowski, miał niezwykły talent dydaktyczny, który demonstrował zarówno na swoich wykładach, cieszących się wielką popularnością, jak i pisząc podręczniki. Pozwalało mu to na przedstawianie nawet bardzo skomplikowanych kwestii w prosty...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 57,56 zł 63,96 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,56 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone – ebook

    Ed Catmull   Amy Wallace  

    Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,91 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Bankowość elektroniczna. Wydanie 2 – ebook

    Beata Świecka  

    Bankowość elektroniczna w Polsce jest młodą dziedziną, jeszcze nie do końca zbadaną, lecz bardzo istotną z punktu widzenia zarówno banku, jak i klienta. Niniejsza publikacja stanowi jedną z pionierskich, na gruncie polskim, prób kompleksowego ujęcia fascynującej problematyki bankowości elektro­nicznej.  Książka ta adresowana jest głównie do studentów, pracowników naukowych i specjalistów zajmujących...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ekonomika przedsiębiorstw. Wydanie II – ebook

    Juliusz Engelhardt  

    Książka „Ekonomika przedsiębiorstw" została poświęcona zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania przedsiębiorstw we współczesnym świecie go­spodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo traktujące o wpływie otoczenia na przedsiębiorstwa, a także czynnikach konkurencyjności. W publikacji ukazano zasady gospodarowania składnikami majątkowymi oraz źródła ich finansowania. Zaprezentowano również jak ważną...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
    CENA NEXTO

    Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook

    Wioleta Dryl  

    Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,90 zł 51,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 95

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA