wydanie
Liczba pozycji: 281
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean management po polsku. Wydanie II – audiobook
Tomasz Król
Szczupłe zarządzanie, które działa. Lean management , czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo przyciągania. Wydanie II uzupełnione – audiobook
Joe Vitale
Nieznane paragrafy sukcesu Jak efektywnie zarządzać własnymi myślami? Jak rozpoznać cuda, które dzieją się wokół nas? Kiedy rozpocząć naukę Prawa Przyciągania? Jak wspiąć się na szczyty szczęścia i spełnienia? Właśnie wtedy, kiedy wydaje Ci się, że zrozumiałeś, jak działa świat, pojawia się Joe Vitale i zabiera Cię w całkiem nowe miejsce. Jest pociągającym, zajmującym, oświeconym człowiekiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Jack Reacher. Elita zabójców (wydanie filmowe) – audiobook
Lee Child
Powieść, na podstawie której powstaje drugi sezon popularnego i cenionego serialu „Reacher”. W roli głównej charyzmatyczny Alan Ritchson, który zaskarbił sobie sympatię zarówno wieloletnich czytelników Lee Childa, jak i nowych fanów serii o Jacku Reacherze. Już wkrótce na platformie Amazon Prime! Z Jackiem Reacherem się nie zadziera. Żadnego telefonu, żadnego adresu. Po odejściu z...Data dostępności:
Data publikacji:
Wgląd. Buddyzm, Tajlandia, ludzie. Wydanie III – audiobook
Tomasz Kryszczyński
Odwiedzający Tajlandię często patrzą na nią przez filtr jakże ograniczającego i zniekształcającego stereotypu kraju masowej turystyki i prostytucji. I widzą to, na co się nastawiają. Mam nadzieję, że Wgląd przyczyni się do zobaczenia Tajlandii innej. (ze wstępu do książki) Wgląd , będący osobistą, fascynującą relacją z licznych podróży autora do Tajlandii, opowiada o teraźniejszości i przeszłości...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Pokolenie Ikea (wydanie filmowe) – audiobook
Piotr C
„Pokolenie Ikea” to opowieść o ludziach, którzy pracują po to, aby spłacać kredyty, rozczarowani rygorystycznym, sprzedanym za namiastki szczęścia życiem. Jak zabawia się w piątkowy wieczór młody gwiazdor warszawskiej palestry? O czym śni Olga, grzeczna dziewczynka z dobrego domu, codziennie wbijająca się w garsonkę? Za czym tęsknią ludzie w szklanych wieżowcach? Co jeszcze można...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II – audiobook
Karen Berman Joe Knight John Case
Sztuka poskramiania finansów. Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą...Data dostępności:
Data publikacji:
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II – audiobook
David Allen
Całkiem nowe wydanie! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller - pierwsze wydanie książki Getting Things Done - nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak...Data dostępności:
Data publikacji:
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone – audiobook
Katarzyna Pietroń
Kogo słychać, tego słuchają! Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych narzędzi wspomagających, chwytów i sztuczek, jakie stosują dobrzy mówcy. To kwestia nie...Data dostępności:
Data publikacji: