Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Onepress

Liczba pozycji: 105
  • 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Zapowiedź

    10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych – audiobook

    Marcin Dąbrowski  

    Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzić Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Dostępny w sprzedaży za:

  • Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    NowośćCENA NEXTO

    Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie – audiobook

    Nir Eyal   Ryan Hoover  

    Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,45 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych – audiobook

    Wojciech Aleksander  

    Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,45 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook

    Tomasz Dmuchowski  

    Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone – audiobook

    Szanowny Czytelniku! Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy. Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego. Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia”...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,45 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak inwestować swoje pieniądze – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak inwestować swoje pieniądze – audiobook

    Brian Portnoy   Joshua Brown  

    Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,85 zł 67,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,85 zł

    Więcej

    • MP3
  • Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook

    Krzysztof Wadas  

    Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,95 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Gra bez końca – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Gra bez końca – audiobook

    Simon Sinek  

    Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,35 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 105

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA