zadowolony
Liczba pozycji: 4
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona – audiobook
Francis Scott Fitzgerald
Jedno z najbardziej znanych opowiadań Fitzgeralda, które było inspiracją do znanej wszystkim ekranizacji o tym samym tytule. Główny bohater, Benjamin Button, rodzi się jako starzec, ale wkrótce odkrywa, że z biegiem lat młodnieje. Początkowo zadowolony, korzysta z życia – bierze udział w wojnie, przejmuje firmę ojca, zakochuje się. Jednak z czasem okazuje się, że niewyjaśniony proces młodnienia nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Reksio. Wesołe podwórko – audiobook
Maria Szarf
Kultowy bohater serialu animowanego ma już ponad 50 lat! I nadal jest tym samym pomysłowym psiakiem, a jego przygodami zachwycają się kolejne pokolenia dzieci. Reksio i jego przyjaciele mieszkają na wsi i nigdy nie narzekają na nudę. Zawsze trzymają się razem i mogą na siebie liczyć. Przyjaźń, współpraca, ciekawość świata, szacunek dla zwierząt – to wartości, których uczą opowiadania o sympatycznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Reksio. Wesołe podwórko – audiobook
Maria Szarf
Kultowy bohater serialu animowanego ma już ponad 50 lat! I nadal jest tym samym pomysłowym psiakiem, a jego przygodami zachwycają się kolejne pokolenia dzieci. Reksio i jego przyjaciele mieszkają na wsi i nigdy nie narzekają na nudę. Zawsze trzymają się razem i mogą na siebie liczyć. Przyjaźń, współpraca, ciekawość świata, szacunek dla zwierząt – to wartości, których uczą opowiadania o sympatycznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty? – audiobook
Renata Zarzycka
Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane...Data dostępności:
Data publikacji: