zadowolony
Liczba pozycji: 6
Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego – ebook
Adam Noga
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska...Data dostępności:
Data publikacji:
Legendy arturiańskie. Tom 3. Miecz w kamieniu – audiobook
Autor nieznany
Cykl klasycznych legend arturiańskich w uproszczonych adaptacjach dla dzieci. Kiedy dwaj chłopcy ratują starszego mężczyznę przed rabusiami, dowiadują się o turnieju w Londinium, który rozstrzygnie, kto zostanie następnym królem Brytanii. Starszy, Kay, bardzo chce okazać się godnym tej roli. Młodszy, Artur, jest zadowolony ze swego wiejskiego życia, ale pewnego dnia odkrywa miecz wbity w kamień....Data dostępności:
Data publikacji:
21 godzin do sukcesu – audiobook
Zbigniew Królicki
Niezależnie od tego na jakim etapie życia jesteśmy, w jakim wieku, miejscu i kraju - do końca życia jesteśmy skazani na siebie. Warto zadbać abyśmy mieli dobre towarzystwo. Jeżeli z książki, kursu, wysłuchanej płyty motywacyjnej zapamiętamy jedno zdanie, ale to najważniejsze dla nas - to warto było. Czasami to jedno zdanie może zmienić wszystko dookoła, wytrącić z marazmu, spowodować, że zaczniemy...Data dostępności:
Data publikacji:
Mała książeczka o współpracy – ebook
Jacek Wasilewski Victor Wekselberg
Każdy czasem słyszy w zwykłych rozmowach, biznesie czy mediach, że trudno współpracować. Gdy robimy coś razem, to często nazywamy to współpracą. Powstaje pytanie, czy jest to po prostu robienie czegoś razem, czy też dużo bardziej skomplikowane zjawisko społeczne. Niestety, dla dobrej współpracy trzeba rozumieć współpracę w tym drugim znaczeniu. Skomplikowane, bo wystarczy zadać komuś pytanie: co to...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy – audiobook
Tomasz Sędzimir
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sto technik wpływu społecznego – ebook
Dariusz Doliński Tomasz Grzyb
Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy ? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony...Data dostępności:
Data publikacji: