zapomnij
Liczba pozycji: 5
Plotkara: Plotkara 11: Nie zapomnij o mnie 11 – audiobook
Cecily von Ziegesar
Nate i Blair są znowu parą, z czym po raz kolejny nie może pogodzić się Serena. Dobry nastrój Blair pryska, gdy dziewczyna dowiaduje się, że jej matka planuje wyprowadzkę do Los Angeles. Dan nie jest pewien swojej orientacji seksualnej, a twierdzenie, iż może być gejem okazuje się fascynujące dla jego matki. Nate nie pojedzie do Yale. Ma powtórzyć ostatni rok nauki w szkole średniej. Perypetie bogatej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zapomnij o mnie – ebook
Roma Nowicz
Książka o żądzy i cielesnym uzależnieniu, które nie daje o sobie zapomnieć... Marco Antonelli to mężczyzna, który ma wszystko. Bogatego ojca, przyjaciół i piękną dziewczynę, Ginę Serano. Jednak pewnego dnia jego życie przewraca się do góry nogami – ojciec bankrutuje i popełnia samobójstwo, przyjaciele odsuwają się od niego, a narzeczona porzuca go, by wyjść za jego kumpla. Po latach, gdy Marco znowu...Data dostępności:
Data publikacji:
Czarcie lustro – audiobook
Magdalena Zimniak
Każdy ma jakąś przeszłość… Zaginiona przed laty Marta wraca do domu w Warszawie. Mimo że ma już czternaście lat, czuje się jak małe dziecko, jest przerażona i zagubiona. Ledwie pamięta swoją rodzinę i to, kim była wcześniej. Nie może wyrzucić z głowy tajemniczego Mistrza, jedynej osoby, która widywała przez ostatnie sześć lat. Kilkaset kilometrów od stolicy znika bez śladu dyrektor prestiżowego...Data dostępności:
Data publikacji:
Rework – audiobook
Jason Fried David Heinemeier Hansson
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka. Saul Kaplan , pomysłodawca i założyciel...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: