zastosowana
Liczba pozycji: 5
Dyskursywizowanie Białoszewskiego. Tom 1 – ebook
Piotr Sobolczyk
Książka podejmuje temat dobrze znany literaturoznawstwu - temat recepcji twórczości danego pisarza - ale w nowym ujęciu metodologicznym. Przenosi akcent z recepcji na dyskursywizowanie, a tym samym wykracza poza ramy literaturoznawstwa w stronę kulturoznawstwa oraz filozofii nauki. W pierwszym rozdziale została przedstawiona autorska teoria recepcji, uwzględniająca narratywizm Haydena White’a...Data dostępności:
Data publikacji:
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook
Aleksandra Czerw
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny...Data dostępności:
Data publikacji:
Pamięć zbiorowa o wojnie na Pacyfiku w powojennej Japonii – ebook
MACIEJ PLETNIA
Niniejsza książka dotyczy wpływu pamięci zbiorowej o wojnie na Pacyfiku na współczesną japońską tożsamość zbiorową. Autor stara się znaleźć odpowiedź na pytanie, jaka jest rola owej pamięci w budowaniu współczesnej tożsamości Japończyków. Zastosowana w pracy metodologia czerpie z dorobku antropologii symbolicznej oraz socjologii kulturowej. Zarówno dzięki wykorzystaniu licznych materiałów źródłowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyczny przewodnik 5S, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć – ebook
Ludwik Sieczkowski Marcin Kamieński
Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie? Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to: 1. Selekcja 2. Systematyka 3. Sprzątanie 4. Standaryzacja 5. Samodyscyplina Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s. ...Data dostępności:
Data publikacji: