zawodowo
Liczba pozycji: 9
LUST: Uczeń - opowiadanie erotyczne – audiobook
Camille Bech
Mia to dojrzała, spełniona zawodowo kobieta. W zasadzie niczego jej nie brakuje. Jednak kiedy w jej willi pojawia się młodziutki, przystojny malarz, kobieta czuje, że będzie to dla niej nowe doświadczenie. Lesse był zupełnie inny od mężczyznych, których sobie wybierała. Przede wszystkim był od nich młodszy i silniejszy. Chętnie więc przejęła rolę nauczycielki, spełniając jego każdą erotyczną fantazję... ...Data dostępności:
Data publikacji:
Parapsychologia miłości: tajemnicza pokojówka - opowiadanie erotyczne – audiobook
Witek Mosakowski
W pewnym malowniczym angielskim miasteczku jeden z mieszkańców poszukuje pomocy z powodu serii niewyjaśnionych zjawisk w swoim domostwie. Sprawą zajmie się młody badacz zjawisk paranormalnych: targany emocjami i wypalony zawodowo człowiek szukający odskoczni od szarej codzienności. Nie wie jeszcze, że oprócz kontaktu ze światem duchów przyjdzie mu zmierzyć się również z zalotami pewnej niewinnej, tajemniczej...Data dostępności:
Data publikacji:
Dark – audiobook
Ada Tulińska
Ona szuka partnera, który będzie potrafił zaspokoić jej potrzeby. On nie spuszcza z niej wzroku. Skyler jest dziennikarką sportową. Chociaż spełnia się zawodowo, w życiu prywatnym odczuwa pustkę. Niestety mimo wielu prób nie potrafi znaleźć tego jedynego – mężczyzny, z którym związek byłby uzależniający, który naprawdę by ją pociągał. Wszystko się zmienia, gdy Skyler instaluje aplikację rozrywkową...Data dostępności:
Data publikacji:
Faceci do wynajęcia Tom 3: Kucharz. Na ostro. Faceci do wynajęcia. Tom 3 – audiobook
Ada Tulińska
Historia słodka jak miód i pikantna jak chili Amelia zawsze dobrze się czuła w kuchni. Lubiła bawić się przepisami, eksperymentować i wyczarowywać przepyszne dania dla swoich bliskich. Nigdy nie myślała, że mogłaby zajmować się tym zawodowo, jednak kiedy okoliczności zmuszają ją do znalezienia pracy, a w niedawno otwartej restauracji właśnie szukają pracownika, trudno nie uwierzyć w przeznaczenie....Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Chłopaki z Dubaju – audiobook
Piotr Krysiak
„Najpierw puszczałem się z dużo starszymi kobietami. Miałem zaledwie piętnaście lat. Matka była dziwką, ojciec przemytnikiem narkotyków. Tak wyszło”. ALEX Czy wiecie, że męskie dziwki zarabiają więcej od swych koleżanek po fachu? Że uprawiają seks z kobietami i z mężczyznami? Ich kalendarze wyglądają jak perfekcyjnie zaplanowane trasy gwiazd rocka. Tydzień w Berlinie, tydzień na Ibizie, potem Hiszpania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master – audiobook
Mateusz Żeromski
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji: