zawodowo
Liczba pozycji: 5
Wywieranie wpływu na ludzi – audiobook
Robert B. Cialdini
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął? Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi,...Data dostępności:
Data publikacji:
Stany zjednoczonych lęków – ebook
Marta Grzegorczyk
„Stany zjednoczonych lęków”, czyli jak w kilku słowach przekazać setki skrajnych uczuć i myśli. W krótkiej, wręcz sentencjonalnej formie, narodziły się najgłębsze emocje. Fragment jednego z utworów Haliny Poświatowskiej mówi o tym, że „z tęsknoty pisze się wiersze”. „Stany zjednoczonych lęków” to jedna wielka tęsknota za bezpowrotnie utraconym uczuciem, a przede wszystkim człowiekiem. To rozliczenie...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość. Miasto. Mrok – ebook
Kamil Cywka
Miłość, nie światło, jest dla mnie odwrotnością mroku. Światło nie rozświetli mroków duszy tak, jak potrafi to miłość. Miasto z kolei było i jest łącznikiem między nimi. To w mieście wszystko się rozgrywa. To w mieście ta delikatna równowaga przechyla się raz w stronę miłości, a raz w stronę mroku. Pisząc te słowa, nie umiem powiedzieć, po której z nich jestem bardziej. Trójpodział zastosowany w tym...Data dostępności:
Data publikacji:
Danke – ebook
Dominika Dymińska
Seks, miłość, narkotyki. Krew, pot i łzy. A co facet, to chujek. Jak długo jeszcze tak można? Dominika Dymińska mówi nam wszystkim wielkie „Danke”. Druga książka laureatki Nagrody Warszawskiej Premiery Literackiej to pełna ironii i przenikliwości obserwacja życia dwudziestoletniej mieszkanki stolicy. Spod błyskotliwej, plastycznej frazy powieści-poematu wyziera głębia doskonałej, psychologicznej historii....Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: